نوسان قیمت خودرودر هفته گذشته + قیمت روز خودرو

در هفته سوم دی ماه، بازار خودرو نوسان‌های یک تا میلیون تومانی را تجربه کرد؛ اما دنا پلاس توربور در این میان رکورد افزایش قیمت را زد و با رشد قیمت 10 میلیون تومانی، 520 میلیون تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از اقتصاد نیوز، فعالان بازار خودروها معتقدند بازار خودروها در این هفته کاملا به بازار ارز چشم داشت و هم مسیر با این بازار قدم برداشت. از سوی دیگر، این بازار نیم نگاهی نیز به اخبارمذاکرات دارد. با تمام این عوامل فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می‌کنند که هنوز بازار بدون خریدار است؛ یعنی خریداران منتظر ایجاد ثبات در بازار هستند.

کدام خودروها ارزان شدند؟

خانواده کوییک در این هفته، کاهش قیمت داشت و دو محصول این خانواده یعنی کوییک معمولی و کوییک r با کاهش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به هفته قبل، به ترتیب 195 میلیون و 201 میلیون تومان قیمت خوردند.

شاهین هم همچون محصولات خانواده کوییک یک میلیون تومان نسبت به هفته قبل ارزان‌تر شد و با قیمت ۳۴۴ میلیون تومان عرضه شد.

آریاک سفر

خانواده سمند این هفته هم رشد قیمت داشتند و هم کاهش قیمت؛ هردو یک میلیون تومان!

سمند LX با موتور EF۷ این هفته یک میلیون تومان کاهش قیمت یافت و ۲۸۰ میلیون تومان به فروش رسید. در مقابل سمند سورن با افزایش یک میلیون تومانی قیمت ۳۱۶ میلیون قیمت خورد. اما خودروهای دیگری هم در هفته گذشته افزایش قیمت را تجربه کردند؛

خودروهایی که گران شدند

در هفته‌ای که پشت سر گذاشته شد، خانواده تیبا رشد قیمت‌های دو میلیونی از خود به جا گذاشتند. تیبا صندوقدار با افزایش دو میلیونی قیمت ۱۸۱ میلیون تومان شد و تیبا ۲ معمولی هم با رشد قیمت ۲ میلیونی ۱۸۶ میلیون تومان به فروش رفت.

در همین زمینه بخوانید:

ساینا هم هم‌مسیر خودروهایی شد که در این هفته، گران‌تر شدند و با یک میلیون تومان افزایش قیمت، ۱۹۲ میلیون تومان به فروش رسید.

در میان پژو ۲۰۶ ها نیز این هفته، تنها پژو ۲۰۶ تیپ ۵ بود که در معاملات این هفته رشد قیمت یافت و ۲ میلیون تومان گران شد. پژو ۲۰۶ تیپ 5 ،  ۳۱۰ میلیون تومانی شد.

همانطور که گفته شد، دنا پلاس توربو هم در این میان رکورد افزایش قیمت را زد و با رشد قیمت 10 میلیون تومانی، 520 میلیون تومان شد.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز