نوسانات چندروزه بازار خودرو/ قیمت‌ پراید ترمز برید

پراید-کاماپرس

این روزها با تداوم افزایش نرخ دلار و ارز در بازار موجب شده تا قیمت خودرو به شکل سرسام آوری بالا برود، به طوری که در کمتر از چند روز خودروی پراید مدل 111 مرز بین 230 میلیون تومان در روز چهارشنبه گذشته را گذرانده و امروز به 245 میلیون تومان رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، البته ناگفته نماند این افزایش قیمت تنها شامل خودروی پراید نبوده بلکه خودروهای سمند، تیبا، سمند، رانا و کوییک نیز از گزند این افزایش صعودی در امان نمانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

به گفته کارشناسان اقتصادی، قیمت خودرو با قیمت دلار تغییر می‌کند. هنگامی که قیمت دلار تکان می‌خورد تمام کالاها بدون استثنا با قیمت دلار بالا و پایین می‌شوند. البته در این میان وزیر صمت هم در روزهای اخیر خبرهای خوشی در خصوص قیمت خودرو داده است. به گفته وی با عملیاتی شدن واردات خودرو و همچنین به موازات آن افزایش تولید و عرضه آن در بازار آزاد، شاهد روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.

سیدرضا فاطمی امین با بیان اینکه خودرو تبدیل به بازار سرمایه‌ای در کشور شده است و قیمت‌های مطرح شده در بازار آزاد غیر واقعی است می گوید: یکی از معیارهای نرخ گذاری خودرو و راهکارها برای مقابله با این قیمت گذاری‌های کاذب این است که مردم و متقاضیان خرید خودرو قیمت‌های واقعی را از بازار بوررس استخراج کنند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز