نمایشی دیدنی از شاسی بلند هیوندای توسان ۲۰۲۲ (ویدیو)

آن طور که به نظر می رسد کمپانی هیوندای خودروهای شاسی بلندش را به طور کامل مورد بازنگری قرار داده و پس اعمال تغییرات بر روی هیوندای ونیو و هیوندای پالسید، اکنون نوبت به هیوندای توسان رسیده است تا جدید و نونوار بشود. این شاسی بلند جمع و جور رقبایی مانند هوندا CR-V و تویوتا راو4 را پیش رو دارد و باید دید در این میدان رقابت برنده کیست. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند هیوندای توسان مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسل چهارم هیوندای توسان، نسخه ای کاملاً متفاوت است که از طراحی بدنه ای جدید بهره می برد. هیوندای توسان که نخستین بار در سال 2004 معرفی شد، خودرویی چالاک بود که واقعاً ارزش خریدن داشت و نسل های بعدی که به بازار عرضه شدند همچنان پویا بودند و در برابر رقبا حرف هایی برای گفتن داشتند. به جرأت می توان گفت در دنیایی هر روز شاهد عرضه یک شاسی بلند جدید هستیم، هیوندای توسان 2022 بسیار جذاب است، از قدرت مانوردهی بالایی بهره می برد و به تجهیزات پیشرفته ای مجهز شده است.

هیوندای توسان مدل 2022، دیگر یک خودرو سنتی نیست و با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای دیجیتال طراحی شده است. با در نظر گرفتن این موضوع که تیم مهندسی کمپانی هیوندای از تعداد زیادی کارکنان سابق شرکت بی ام و تشکیل شده است، دور از انتظار نیست که این کارکنان ایده های طراحی خودشان را از محل کار سابق شان به ارث برده باشند.

آریاک سفر

قیمت تیپ پایه هیوندای توسان مدل 2022 در حدود 25350 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان انتظار دارید در چه محدوده قیمتی به دست مصرف کنندگان برسد؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز