نمایشگاه کتاب مجازی دیجی کالا با تخفیف های عجیب

دیجی کالا هشتمین نمایشگاه کتاب مجازی خود را با عنوان «قفسه‌های دوست داشتنی» از هفدهم اردیبهشت ماه برگزار کرد و این رویداد تا ششم خردادماه ادامه خواهد داشت. کاربران با خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه آنلاین دیجی کالا از تخفیف 80 درصدی بهره مند می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در این نمایشگاه دیجی کالا بیشتر از 100 هزار عنوان کتاب را عرضه کرده است. این کتاب‌ها در دسته‌های کودک و نوجوان، زندگینامه و دایره المعارف، علوم کاربردی، تکنولوژی و مهندسی، شعر، ادبیات و فلسفه، درسی، کمک درسی و آزمون و همچنین روانشناسی قرار می‌گیرند. دیگر کتاب‌های ارائه شده در این رویداد در حوزه زبان‌های خارجی، هنر و سرگرمی، دینی، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا و مجلات هستند. در این دوره نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی کالا لوازم تحریر و کتاب‌های صوتی هم با تخفیف در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

کتاب‌های عرضه شده در این دوره نمایشگاه آنلاین دیجی کالا از انتشارات ملیکان، چشمه، چ، نیلوفر، مرکز، روزبهان، نو، کوله پشتی، پرتقال و نگاه هستند.

ویژگی‌های نمایشگاه کتاب مجازی دیجی کالا

مشتریان گذشته از بهره مندی از تخفیف 80 درصدی روی سبد خریدشان، در قرعه کشی سه دستگاه آیپد پرو 2021 هم شرکت داده می‌شوند. افراد به منظور دریافت شانس بالاتر در این مسابقه می‌توانند، تعداد بیشتری از دوستان خود را به این دوره از نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی کالا دعوت کنند.

دیجی کالا در وبسایت نمایشگاه کتاب خود برای کاربران پیشنهادهای خواندنی هم ارائه داده است. کاربران با استفاده از این سری پیشنهادها به راحتی امکان خرید کتاب مناسب، متناسب با علاقمندی خود را خواهند داشت. ضمنا افرادی که برای خرید کتاب مورد نظر خود سردرگم هستند، می‌توانند از راهنمای دیجی کالا بهره برده و به راحتی خرید کتاب مناسب و درستی را داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز