نمایشگاه کانتون : راهنمای بازدید رایگان نمایشگاه به صورت آنلاین

لست سکند

صد و بیست و هفتمین نمایشگاه کانتون که شرکت های حاضر در آن در ۱۶ گروه و در ۵۰ بخش به صورت آنلاین به عرضه محصولات خود می پردازند، از 26 خردادماه 99 به مدت 10 روز در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند این نمایشگاه را به صورت رایگان بازدید کنند.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه کانتون یکی از باسابقه ترین رویدادهای تجاری جهان به شمار می رود که در سال ۱۹۷۵ میلادی آغاز به کار کرده و در بیش از 60سال گذشته هر سال 2 بار در بهار و پاییز برگزار شده است. این نمایشگاه با مشارکت بالغ بر ۱۰۰ کشور از ۵ قاره برگزار می‌شود.

به طور معمول هزینه ثبت نام در این نمایشگاه 200 یوان( حدود پانصد هزار تومان) است اما در نمایشگاه پیشرو ثبت نام به صورت رایگان بوده و با توجه به آنلاین بودن آن، امسال فرصت خوبی برای بازدید از این نمایشگاه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری بین المللی است که به صورت آنلاین فرصت حضور را برای علاقمندان فراهم کرده است.

راز آسمان پایتخت

راهنمای ثبت نام

برای ثبت نام  جهت بازدید از نمایشگاه کانتون  cantonfair را گوگل کنید:

سپس وارد بخش ثبت نام خریداران خارجی شوید:

گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. در صفحه بعد فیلد های خواسته شده را تکمیل نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

به منظور تسریع در ارسال تاییدیه بهتر است از ایمیل های مرسوم مثل یاهو و جیمیل استفاده کنید.

شماره پاسپورت خود را در دسترس داشته باشید.

در این مرحله یک کد تاییدیه برای شما ارسال شده است که با مراجعه به ایمیل شخصی خود کد را دریافت نموده و در محل مربوط وارد نمایید.

اگر ایمیل کد تاییدیه به دست شما نرسیده است می‌توانید از گزینه Get verification Code در خواست ارسال مجدد بدهید. (کد تاییدیه بعد از 15 دقیقه منقضی می‌شود و باید مجددا درخواست ارسال شود.)

به علت تقاضای زیاد بازدیدکنندگان، سایت نمایشگاه شلوغ و گاهی کند است و در نظر داشته باشید که اگر ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول کنید احتمال بروز مشکل یا کندی بیشتر وجود خواهد داشت.

در صورت نیاز به کد دعوتنامه میتوانید از کد زیر استفاده کنید:

5973701b-d49d-4914-a3de-361f9e800df8

در نهایت زمینه های علاقمندی خود را  انتخاب کنید.

بهتر  است فایل یا عکس کارت ویزیت انگلیسی خود را در دسترس داشته باشید. در مذاکرات آنلاین احتمال تقاضای کارت ویزیت از شما وجود دارد.

برای ورود به صفحه کاربری خود اگر با پیغام خطا مواجه شدید نام کاربری خود را که همان ایمیل شما است با حروف بزرگ وارد کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز