ثبت نام رایگان در بزرگترین نمایشگاه صادرات و واردات چین

لست سکند

یکصد و بیست و هفتمین دوره نمایشگاه صادرات و واردات چین (کانتون) از 26 خرداد ماه به صورت آنلاین آغاز شده و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه شرکت ها در 16 گروه مختلف در 50 بخش به عرضه محصولات خود پرداخته اند.

به گزارش کاماپرس، محمد امین مجری برگزاری نمایشگاه های تجاری در چین در خصوص این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کانتون در سال 1975 میلادی (1336 شمسی) آغاز به کار کرده است و در 63 سال گذشته هر سال دو بار در بهار و پاییز برگزار شده است. این نمایشگاه با همراهی بالغ بر 100 کشور از 5 قاره برگزار می‌شود.وی در خصوص نحوه ثبت نام اضافه کرد: به طور معمول هزینه ثبت نام در این نمایشگاه 200 یوان (بالغ بر پانصد هزار تومان) است اما در نمایشگاه حاضر که برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار شده است. بر این اساس در این نمایشگاه هزینه ثبت نام دریافت نشده و ثبت نام به صورت رایگان بوده و با توجه به آنلاین بودن آن، امسال فرصت خوبی برای بازدید از این نمایشگاه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

امین با اشاره به اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری بین المللی است که پس از شیوع کرونا به صورت آنلاین فرصت مشارکت و بازدید را برای علاقمندان فراهم کرده است افزود: علاقمندان می‌توانند با  ثبت نام  رایگان از این نمایشگاه بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

امین در پایان با تاکید بر رایگان بودن این نمایشگاه گفت: ثبت نام آنلاین در این نمایشگاه آسان بوده و با در دست داشتن شماره پاسپورت میتوان در کمتر از 5 دقیقه در سایت این نمایشگاه ثبت نام کرد و صاحبان کسب و کارها و صنایع می‌توانند از فرصت بازدید از بزرگترین نمایشگاه بین المللی آنلاین بهره مند شوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ثبت نام رایگان در بزرگترین نمایشگاه صادرات و واردات چین

  1. توماس ادیسون گفته:

    واقعا باید به این برادران چینی آفرین گفت که اصلا معطل کرونا نمی‌شوند. هرچند خودشان کرونا را تولید کردند اما به هر قیمتی که شده سعی می‌کنند مانع متوقف شدن صادرات‌شان و ارتباط‌های تجاری‌شان با جهان شوند. کاش مسئولان دولتی ما به خصوص مسئولان شرکت نمایشگاه‌ها و وزارت صمت هم کمی – فقط کمی – مثل این چینی فکر می‌کردند.

    مدیران ما دنبال بهانه هستند که تعطیل کنند و بروند سراغ عشق و حال.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز