نصفه شب از کجا غذا سفارش دهیم؟

لست سکند

اگر نصفه شب گرسنه تان شد، دیگر نگران آن نباشید که شاید مواد اولیه برای پخت‌وپز یک غذای ساده را هم در خانه ندارید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از رستوران‌ها، فست‌فودها و اپلیکیشن‌ها کار را برای افرادی که حتی نصفه شب گرسنه‌شان می‌شود، آسان کرده‌اند و به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند. در ادامه چند رستوران کافه معرفی خواهد شد که هم به صورت حضوری سرویس‌دهی 24 ساعته دارند و هم سفارش تلفنی و آنلاین را در هر ساعت از شبانه روز بی‌پاسخ نمی‌گذارند؛

رستوران‌های 24 ساعته کدامند؟

رستوران فارسی تهران

یکی از رستوران‌های معروف در تهران که به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند، رستوران فارسی است که شمال تهران در منطقه قلهک واقع شده است. غذاهای این رستوران به صورت بیرون‌بر قابل سفارش هستند و منوی آن از غذاهای ایرانی و سنتی تشکیل شده است.

راز آسمان پایتخت

رستوران پردیس

رستوران پردیس در هتل پارسیان اوین، یکی دیگر از رستوران‌های بیست و چهارساعته شمال تهران است و برای تمامی مشتریان پارکینگ رایگان هم دارد. اگر در شمال تهران باشید و نصف شب گرسنه شوید، می‌توانید به رستوران پردیس به عنوان یک گزینه نگاه کنید.

خیابان سی تیر

یکی از مکان‌های گردشگری و البته شکم‌گردی در تهران خیابان سی تیر است که مجموعه‌های آن به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می‌دهند. اگر در مرکز شهر بودید و احساس گرسنگی داشتید، با سر زدن به خیابان سی تیر پشیمان نخواهید شد. در این خیابان انواع غذاها طبخ و سرو می‌شود که هر کسی با ذائقه متفاوت می‌تواند به این مکان سر بزند و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهد.

سه کافه برای شب‌گردی در تهران

کافه رستوران امید

برخی اوقات نیمه شب‌ها اگر در خیابان‌های خلوت انقلاب هوس پیاده‌روی یا کافه نشینی کردید کافه امید به صورت 24 ساعته باز است و در این مکان چون هم کافه و هم رستوران است تمامی آیتم‌ها از زرشک پلو با مرغ تا چای قابل سفارش است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

کافه نان استاپ

کافه نان استاپ در فضایی باز ارائه خدمات می‌کند که برای یک شب‌نشینی یا خلوت با خود بسیار مناسب است. این کافه همان طور که از اسمش مشخص است بدون حتی مکثی به فعالیت ادامه می‌دهد و  به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و نسبتا منویی کامل دارد که نیاز به اشتها یا سلیقه خود می‌توانید غذایی انتخاب کنید.

کافه رستوران روسیو

کافه رستوران روسیو که کافه رستوران هتل همای تهران هست نیز به صورت 24 ساعته باز است و به فعالیت می‌پردازد. این کافه به علت آنکه شاید مسافری نیمه‌های شب برسد به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می‌کند تا کسی گرسنه نماند. در این کافه به صورت ویدئو پرژوکتور فیلم پخش می‌شود و در این مکان می‌توان انواع دسر، نوشیدنی و غذاهای فرنگی را سفارش داد.

علاقمندان به فست فود کجا بروند؟

فست فود گریل گیت شعبه اکباتان

یکی از غذاهایی که ممکن است نصف شب ها بیشتر هوس شود، فست فود است. فست فود گریل گیت در شهرک اکباتان واقع شده که فضای آن مناسب طراحی شده و برای کسانی که علاقمند به بیرون غذا خوردن هستند مناسب است. البته این رستوران به صورت دلیوری هم کار می‌کند که می‌توانید از منزل غذا سفارش دهید و بدون آنکه از خانه بیرون روید، میل کنید.

هپی برگر

هپی برگر یک فست فود در خیابان ولیعصر نرسیده به راه آهن است و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می‌دهد. این فست فود به علت آنکه در نزدیکی راه آهن واقع شده اکثر مواقع شلوغ است و انواع برگرها، ساندویچ سرد و گرم ارائه می‌شود.

فست فود سان پیتزا نیاوران

اگر در شمال تهران هستید و به برگر همچنین ساندویچ علاقمند هستید سان پیتزا به شما کمک میکند حتی نصف شب اگر هوس فست فود کردید چه به صورت حضوری و چه به صورت دلیوری به شما خدمات ارائه کند.

اپلیکیشن‌های سفارش غذا

برخی اوقات در منزل نشسته‌اید و چون نیمه شب است، حوصله آن که از خانه بیرون بروید ندارید! در این وقت‌ها برخی برنامه‌های ارسال غذا به کمک شما می‌آیند و با دسته‌بندی‌های گسترده که دارند شما را از سردرگمی درآورده و دستتان را برای انتخاب باز می‌گذارند؛

آشپزخانه شبانه روزی ریحون

ریحون یک برنامه بسیار کاربردی و جامع است که با آشپزخانه‌های مختلف تهران همکاری می‌کند. علاقمندان به غذا حتی در نصفه شب می‌توانند در این اپلیکشین غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و به راحتی سفارش دهند. هرکسی در هر منطقه تهران باشد نسبت به مسیراز شعبه نزدیک او غذا ارسال می‌شود.

سفارش شبانه روز غذا از اسنپ فود

در اپلیکیشن اسنپ فود می‌توانید تا ساعت 2 نیمه شب از خدمات نایت فود استفاده کنید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. در این سایت یا اپلیکیشن رستوران‌ها نسبت به لوکیشن به شما معرفی می‌شود و شما به خواسته یا علاقه خود می‌توانید از هر غذایی که بخواهید و از هر رستورانی که تمایل دارید غذا سفارش بدهید تا به دستتان برسد. غذاها در این پلتفرم به ایرانی، کباب، سالاد، فست‌فود، دریایی و بین‌الملل تقسیم بندی شده است تا دسترسی و انتخاب آسان شود.

سایت سفارش غذا شب فود

در این سایت به صورت شبانه‌روزی می‌توانید غذایی که مورد علاقه تان هست را سفارش دهید. شب فود غذاهایی همچون پیتزا، پاستا، برگر و ساندویچ، سالاد و پیش غذا، غذای ایرانی و نوشیدنی ارائه می‌کند. در این سایت غذای مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنید سپس وجه خواسته شده را واریز و غذا برایتان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ فودرستوران پردیسروسیوریحونسان پیتزاشب فودفارسیکافه رستوران امیدگریل گیتنان استاپهپی برگر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز