نرخ دلار در حال جهش به کانال 26 هزار تومانی

لست سکند

نرخ دلار در بازار آزاد با افزایش ۳.۳۵ درصدی نسبت به روز گذشته به ۲۵,۹۲۰ (بیست و پنج هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید و این به معنای جهش قیمت دلار به کانال 26 هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، درحالی که قیمت خرید دلار امروز در صرافی بانک ملی نسبت به دیروز تغییری را ثبت نکرد و با قیمت ۲۲,۳۰۰(بیست و دو هزار و سیصد تومان) معامله شد اما وضعیت قیمت دلار در بازار آزاد متفاوت بوده و افزایش یافته است.
دیروز هم نرخ دلار در صرافی های بانکی ثابت بود اما در بازار آزاد 2.85 رشد کرد و به مرز 25 هزار تومان یعنی۲۴,۸۴۰(بیست و چهار هزار و هشتصد و چهل ) نزدیک شد و حالا امروز به بیش از 25 هزار تومان رسید.
در این میان همزمان با افزایش چشم‌گیر قیمت ارز در بازار آزاد، بازارساز (بانک مرکزی) قیمت‌ خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی را به‌صورت محسوسی افزایش داد و سعی کرد قیمت‌ها نزدیک به بازار آزاد باشد، اما در دو سه روز اخیر که قیمت دلار در بازار آزاد وارد کانال جدید قیمتی شده، بانک مرکزی دیگر مانند قبل همراستا با بازار آزاد حرکت نکرده و قیمت ها را افزایش نداده است، نگاهی به قیمت ارز در صرافی های بانکی گواه این ادعاست.
انتظار می رود که قیمت دلار تا پایان تیر همین مدار را طی کند و افزایشی باشد و از اول مردادماه قیمت ها با کاهش تقاضای ارز از سوی صادرکنندگان کاهشی شود.

قیمت ها در بازار ارز امروز

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت خرید دلار امروز در صرافی ملی، 22,300(بیست و دو هزار و سیصد تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 23,100(بیست و سه هزار و صد تومان) اعلام شد.
همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران؛ قیمت خرید یورو 24,600(بیست و چهار هزار و ششصد تومان) و قیمت فروش یورو 25,400(بیست و پنج هزار و چهارصد تومان) است.

راز آسمان پایتخت

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز