نحوه دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط 11 میلیونی

لست سکند

بانک کارآفرین سقف تسهیلات طرح صبا را افزایش داده و به مرز 300 میلیون تومان رسانده است. این تسهیلات تنها به کارکنان شرکت‌های مشتری بانک کارآفرین اعطا می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح صبا به منظور تامین نیاز پرسنل و کارکنان معرفی شده از طرف سازمان‌ها و ارگان‌ها در جهت تعمیر و بازسازی ملک و خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام است. تسهیلات مذکور در قالب عقد مرابحه بوده و متقاضیان شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و دارای تفاهم نامه همکاری بانک کارآفرین، می‌توانند به صورت گروهی و سازمانی با ارائه معرفی نامه، در قالب شرایط ویژه، از مزایای این طرح بهره مند شوند. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. سود این وام 24 درصد اعلام شده و ظرف 36 امکان پرداخت اقساط آن وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن شرایط ذکرشده، میزان هر قسط این تسهیلات 11 میلیون و 769 هزار و 856 تومان خواهد بود. جمع کل اقساط طرح صبا به 423 میلیون و 714 هزار و 808 تومان می‌رسد. سود کل این وام نیز 123 میلیون و 714 هزار و 808 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

دسته بندی خدمات بانک کارآفرین به چه صورت است و این مجموعه چه اهدافی را دنبال می کند؟

بانک کارآفرین به منظور خدمت رسانی بهتر به مشتریان خدمات خود را در سه دسته بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی ارائه می‌دهد. طرح تسهیلاتی صبا در گروه بانکداری شخصی، خدمات بانکی، این مجموعه قرار دارد.

این بانک گذشته از تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در نظر دارد که به جایگاه استراتژیکی در کشور دست پیدا کند و مورد اعتماد همگان باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز