نحوه خلق یک استارت آپ از زبان خالق چت جی‌ پی‌ تی

سم آلتمن، در ابتدا به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران شبکه اجتماعی شکست خورده «لوپت» (Loopt) و سپس به‌عنوان رئیس شرکت سرمایه‌گذاری «وای کامبینیتر» (Y Combinator) شناخته می‌شد. او سپس در سال ۲۰۱۵ به همراه ایلان ماسک «اوپن ای‌آی» (OpenAI) را تأسیس کرد و با راه‌اندازی ربات هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی به اوج رسید. آلتمن در اینجا روند ایجاد یک استارت آپ موفق را توضیح می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، حتی اوپن ای‌آی نیز در سال‌های اولیه تأسیس در سطح بالایی قرار نداشت. از سال گذشته بود که این شرکت با ارائه ربات هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی تنها در دو ماه ۱۰۰ میلیون کاربر جمع آوری کرد و بر روی تمام مشاغل و شرکت‌های فناورانه دیگر تأثیر گذاشت.

بیشتر بخوانید:

آلتمن اخیرا در سخنرانی خود از هدایت دشوار یک شرکت استارت آپی به سوی موفقیت سخن گفت. او در ادامه افزود اجرا سخت‌ترین بخش تجارت است و حتی اگر سال‌ها طول بکشد به هیچ قیمتی نباید از آن دست کشید.

راز آسمان پایتخت

آلتمن همچنین گفت که بزرگترین اشتباهی که بنیانگذاران مرتکب می شوند این است که فکر می‌کنند بهتر است شخص دیگری را برای مدیریت کسب و کارشان استخدام کنند و این مطمئنا با شکست مواجه خواهد شد.

از نظر وی اجرای یک ایده استارت آپی، از خود ایده بسیار مهم‌تر بوده و به معنای واقعی کلمه ارزش محصول نهایی بالاتر از تشکیل یک شرکت است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز