ناکامی دلار در شکست محدوده 32 هزار و 800 تومانی

دلار همچنان در شرایط کاهشی به سر می‌برد. قیمت دلار در روز جاری نسبت به دو روز پیش 90 تومان کاهش قیمتی داشته و به مرز 32 هزار و 660 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با سه شنبه 0.06 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 28 هزار و 760 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت کنونی باعث شده تا همچنان بازار ارز ناآرام باشد و کاهش قیمتی دلار اتفاق بیفتاد. علاوه بر این موضوع فشار فروشی که در بازار ارزهای همسایه وجود دارد، دلار را در تنگنا قرار داد و کاهش قیمتی بیشتر آن را رقم زد. گروهی از بازگیران ارزی بر این باورند از آنجایی که دلار در هفته جاری نتوانست مرز قیمتی 32 هزار و 800 هزار تومانی را در هم بشکند، احتمالا فشار فروش این ارز ادامه پیدا خواهد کرد و کاهش قیمتی آن ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاهش یا افزایش قیمت دلار در چه صورت اتفاق خواهد افتاد؟

در صورتی که به هر دلیلی نرخ دلار افزایش پیدا کند و مرز 32 هزار و 800 تومانی را پشت سربگذارد، امکان صعود آن تا محدوده 33 هزار و 300 تومانی دور از انتظار نخواهد بود. با این حال بسیاری از فعالان معتقدند که امروز چنین اتفاق رخ نخواهد داد و همان شرایط روز گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

آریاک سفر

از طرفی اگر کاهش قیمت دلار به اندازه‌ای ادامه پیدا کند که از 32 هزار و 200 تومان پایین‌تر برود، امکان کاهش بیشتر نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

امروز قیمت پوند و یورو هم کاهش پیدا کرد. نرخ یورو نسبت به دو روز پیش 146 تومان پایین رفت و در محدوده 31 هزار و 706 تومانی قرار گرفت. قیمت پوند نیز در مقایسه با سه شنبه 178 تومان کاهش داشت و 36 هزار و 141 تومان شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز