نانوایی رامبد جوان و نگار جواهریان کجاست؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رامبد جوان که با خندوانه برای چندین سال در تلویزیون پرچمداری می‌کرد، حال به شغلی غیر از بازیگری و مجری‌گری رو آورده است.

به گزارش کاماپرس، خبرنگار اعتماد چند روز پیش از افتتاح نانوایی رامبد جوان و نگار جواهریان خبر داد و نوشت، این دو هنرمند برای امرار معاش، به شغل نانوایی رو آورده‌اند. این تصمیم در حالی است که طی ماه‌های اخیر تعداد زیادی از هنرمندان سینما و تلویزیون و تئاتر به صورت خودخواسته یا اجباری از این عرصه دور شده‌اند.

اعتماد هرچند تاکید کرده رامبد جوان و نگار جواهریان به صورت رسمی این خبر را اعلام نکردند اما این دو هنرمند در روزهای اخیر هیچ واکنشی نیز در رد این موضوع نشان نداده‌اند. یک خبرنگار حوزه سینما نیز اعلام کرد با توجه به محل سکونت رامبد جوان و نگار جواهریان و البته با در نظر گرفتن مشتریانی که آنها برای کسب و کار جدید خود در نظر گرفته‌اند، نانوایی آنها به احتمال زیاد در منطقه یک یا دو تهران قرار داد.

راز آسمان پایتخت

پیش از این، پیام دهکردی نیز از دنیای هنر به صنف نان‌پزی رو آورده بود. دهکردی که به واسطه بازی در سریال گاندو مورد انتقاد طیفی از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار بود، یک نانوایی در لاهیجان راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز