نام سرمربی جدید تیم ملی فوتبال لو رفت

با آنکه عضو هیئت رئیسه فدراسیون اعلام کرده که هنوز مشخص نیست چه کسی سرمربی جدید تیم ملی خواهد شد، فریادشیران مدعی شد که می‌داند چه کسی قرار است سرمربی شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نادر فریادشیران شب گذشته در مجله فوتبال شبکه خبر ادعا کرد که به احتمال نود درصد امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی خواهد شد.

فریادشیران همچنین گفت: ابتدا جریان شدیدی راجع به کی‌روش راه انداختند که قرار است سرمربی تیم ملی شود و پس از آن اعلام کردند که گزینه‌های داخلی نیز برای این جایگاه همچون دایی، قلعه نویی و نکونام نیز وجود دارد.

فریادشیران ادامه داد: این صحبت‌ها را فقط می‌توانم ناشی از رنگی بودن آقای ماجدی بدانم؛ مگر می‌شود رئیس فدراسیون خبر نداشته باشد که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

آریاک سفر

فریادشیران همچنین گفت مشکلی که من با این موضوع دارم این است که چرا موضوع را به صورت شفاف به مردم نمی‌گویید. همچنین اشاره کرد: این سو مدیریت است که قطر برای اردو به اسپانیا می‌رود در حالی‌که تیم ملی ایران را به قطر می‌برند.

او در آخر تاکید کرد که تیم ملی به آرامش نیاز دارد و این رفتارها سبب دو پارچگی و عدم آرامش بازیکنان خواهد شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نام سرمربی جدید تیم ملی فوتبال لو رفت

  1. احمد گفته:

    با سلام کسی که اخیراً بر علیه نظام اسلامی حرف زده لیاقت گرفتن پست ملی را ندارد این پست ملی را اگر قرار است به فرد داخلی بدهند آن فرد باید تعصب ملی داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز