میلاد حاتمی چطور بازداشت شد؟ (جزئیات جدید)

لست سکند

میلاد حاتمی یکی از شاخهای اینستاگرامی و از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در ترکیه دیروز از طریق مرز بازرگان به پلیس ایران تحویل داده شد.

به گزارش کاماپرس، یک استوری رئیس استانبول را سرنگون کرد. استوری با ماشین پلیس ترکیه و جریحه دار کردن احساسات و غرور ملی مردم این کشور. همین عمل خلاف قانون باعث شد، پلیس ترکیه میلاد حاتمی گرداننده سایتهای قمار و شرطبندی را دستگیر کند و بعد از صدور اعلان قرمز از طرف پلیس بین الملل، این مجرم را به مقامات قضایی ایران تحویل بدهد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اما میلاد حاتمی که بود و چرا دستگیری و دیپورت او به ایران در فضای مجازی و رسانه ها سر و صدا کرده است؟

رئیس استانبول و سر شاخه سایتهای شرطبندی

راز آسمان پایتخت

میلاد حاتمي يكي از سرشاخه هاي سايتهاي قمار و شرطبندي بود که در بیشتر ویدیوهایی که در اینستاگرام می‌گذاشت، خودش را رئيس استانبول معرفی می‌کرد.

او با به تصویر کشیدن سبک زندگی لاکچری در استانبول فالوئرهاي زيادي جمع کرد تا همانها بازنده های بزرگ سایتهای قمار او باشند. حاتمی برای اینکه شاخ اینستاگرام شود بارها با دیگر شاخهای اینستاگرام دعواهاي نمایشی راه انداخت .

داستان ویدیوی جنجالی او از محسن افشانی و وادار کردن او به عذرخواهی از رئیس استانبول هم باعث شد، تعداد فالوئرهای هر دو آنها بالا برود. او با انتشار ویدیوهای این چنینی مخاطب های جوان و نوجوان را برای شرکت در بازیهای قمار و شرطبندی جذب می کرد تا بتواند از طریق آنها پول هنگفتی به جیب بزند.

میلاد حاتمی چگونه بازداشت شد؟

میلاد حاتمی که تحت تعقیب پلیس ترکیه بود روز ۳۰ آذر دستگیر شد.دلیل اصلی دستگیری او هم پرسه زدن با خودروی پلیس ترکیه و بازی با آژیر ماشین پلیس بود. البته شوخی با پلیس ترکیه برای حاتمی کار جدیدی نبود. او چند روز قبل از این استوری، از دو مامور پلیس ترکیه خواسته بود او را به صورت نمایشی دستگیر کنند.

اما حالا او به شکل واقعی دستگیر شده و قرار است در ایران محاکمه شود. بعد از دستگیری حاتمی همسر او با انتشار ویدیویی در حالی که گریه می‌کرد گفت امروز قرار بود میلاد آزاد شود، وقتی به زندان رفتیم گفتند میلاد را به وان فرستاده اند. من نمی دانم چرا مردم آرزوی نابودی ما را دارند.

قبل از میلاد حاتمی،وحید خزائی از دیگر سرشاخه های سایت های شرط بندی در ترکیه به ایران بازگشته و دستگیر شده بود، البته او با پای خودش به تهران بازگشته بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز