موشک ضد هوایی استینگر چگونه بلای جان روس ها شد؟ (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استینگر یک موشک ضد هوایی دوش پرتاپ است که توسط یک سرباز یا غیر نظامی آموزش دیده قابل استفاده است. پیش از این تصویر سقوط یک هلی کوپتر نظامی روسیه در فضای مجازی وایرال شد که توسط همین موشک و از جانب سربازان اوکراینی مورد هدف قرار گرفت. این موشک که در تملک آمریکا و نیروهای ناتو قرار دارد، بر روی هلی کوپتر آپاچی به عنوان یک سلاح هوا به هوا استفاده می شود. در این ویدیو کارایی این موشک ضد هوایی را تماشا می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هلی کوپتر های روسیه در اوایل جنگ با توان انتقال سریع نیروها به اطراف شهرهای اوکراین را یکی پس از دیگری به تصرف خود در آوردند. اما با ورود این موشک به اوکراین و استفاده آن توسط سربازان اوکرایی روند جنگ با کندی مواجه شد. موشک استینگر 1.52 متر طول و 70 میلی متر قطر دارد. دارای پره های 100 میلی متری است و وزن آن 10.1 کیلوگرم است. اما با لوله پرتاب و دید انتگرال آن 15.2 کیلوگرم وزن دارد.

راز آسمان پایتخت

موشک استینگر برای درگیری با تهدیدات ارتفاع پایین تا ارتفاع 3800 متری استفاده می شود و دارای برد هدف گیری تا 4800 متر است. حداکثر سرعت آن 2.54 ماخ (750 متر بر ثانیه) است. هنگامی که شلیک می شود، کلاهک دارای تایمر خود تخریبی 17 ثانیه بعد منفجر می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز