موج واکنش‌ها به مرگ آزاده نامداری؛ از حسن آقامیری تا کلاب هاوس

تنها یکی دو ساعت پس از تایید خبر فوت مشکوک آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون واکنش کاربران و شخصیت‌ها به این اتفاق مشکوک شدت گرفته است.

به گزارش کاماپرس، در شبکه اجتماعی نوظهور کلاب هاوس اتاق‌های بحث زیادی درباره این موضوع شکل گرفته و کاربران در حال گمانه‌زنی درباره علت مرگ آزاده نامداری هستند. نکته جالب در این میان سئوالی است که به کرات در گفتگوها تکرار می‌شود؛ ما چه نقشی در خودکشی آزاده نامداری داشتیم؟

مطالب مرتبط را بخوانید: 

سیدحسن آقامیری، واعظ پرشور و حرارتی که به خاطر سخنان ساختارشکنانه‌اش به سرعت مشهور و البته خلع لباس شد نیز در صفحه اینستاگرام خود با استفاده از الفاط رکیک و خارج از ادبیات مرسوم به درگذشت آزاده نامداری واکنش نشان داد. او انتقادهایی خطاب به مدیران صدا و سیما مطح کرد.

آریاک سفر

پژمان راهبر، سردبیر سایت ورزش 3 نیز در صقحه توییتر خود نوشت: زیر آخرین پست اینستاگامی آزاده نامداری که با دخترش منتشر کرده بود، سرشار از اباطیل و فحاشی و تهمته. این که آدمها گرفتار سیاهی این دنیا بشن، گرفتاری وحشتناکی‌یه. اونم توی این کشور که خیلی‌ها خسته و کلافه دنبال آدمی برای نفرت‌پراکنی هستن. روحش در آرامش که هرچه بود از این راحت شد.

راهبر در توییت دیگری نوشت: واقعا یک ذره خطاپوشی توی این ملت نیست. یاد اون روزی که فیلم و تصاویری سوئیس منتشر شده بود و او به عنوان یک مجری سابق تلویزیون که چادر سر می‌کرد، اینجا و اونجا سر نیزه بود. دم همه گرم با کرده‌ها و نکرده‌ها و زندگیای درست عاری از خطا.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود…

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “موج واکنش‌ها به مرگ آزاده نامداری؛ از حسن آقامیری تا کلاب هاوس

  1. ناشناس گفته:

    اینکه ما نباید تو زندگی دیگران سرک بکشیم و آبروی دیگران برامون محترم باشه کاملا درسته. ولی مرگ این خانم چه ربطی به صدا و سیما داره اینطوری باشه که روزی صد نفر باید بمیرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز