موتور رشد قیمت دلار روشن شد!

لست سکند

قیمت دلار برخلاف سه روز گذشته رشد پیدا کرده و به مرز 27 هزار تومانی نزدیک شده است. نرخ این ارز خارجی در بازار آزاد، نسبت به روز گذشته 0.56 درصد بالا رفته و اکنون در محدوده 26 هزار و 750 تومانی قرار دارد. بعد از بازگشت انریکه مورا، هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته‌ای با ایران، و گفته‌های رابرت مالی، سرپرست تیم مذاکره کننده آمریکایی، درباره نتیجه برجام، نرخ دلار افزایشی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مالی عنوان کرده که درباره نحوه تصمیم گیری و رفتار دولت بعدی آمریکا در خصوص مذاکرات برجام و نتیجه آن تضمینی وجود ندارد. ضمن اینکه دولت آمریکا قصد ندارد تحریم‌های سپاه پاسداران ایران را برطرف کند. با اعلام این سخنان از طرف سرپرست تیم مذاکره کننده آمریکایی، برخی مقامات مسئول ایرانی هم واکنش نشان داده و بدبینی خود را درباره مذاکرات برجام بیان کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دلار تا چهاردهم فروردین چه تغییراتی خواهد داشت؟

این مسئله باعث شد تا روز گذشته نرخ دلار بازار آزاد رشد پیدا کند و سرانجام مرز 26 هزار و 300 تومانی را پشت سر بگذارد. این مرز قیمتی برای دلار مهم به شمار می‌رفت و حتی همین  ارز خارجی پرطرفدار مدتی پشت این محدوده گیر افتاده بود. با توجه به مسائل مذکور و سخنان مالی درباره آینده برجام، بعید است قیمت دلار تا چهاردهم فروردین ریزش داشته باشد. لازم به ذکر است که نرخ دلار بازار متشکل هم نسبت به روز گذشته 0.56 درصد رشد داشته و اکنون در مرز 26 هزار و 750 تومانی قرار دارد.

امروز نرخ پوند و یورو هم افزایش پیدا کرد. قیمت پوند نسبت به روز گذشته 1.13 درصد بالا رفت و در محدوده 35 هزار و 395 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو هم در مقایسه با دیروز افزایش 1.81 درصدی داشت و به مرز 29 هزار و 798 تومان رسید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز