مهندسی فوق پیشرفته چین در پل سازی که جهان را شوکه کرد (ویدیو)

چین با چشم انداز 10 ساله قصد دارد حدود 250 میلیون از جمعیت خود را به ابر شهرهایی انتقال دهد که در حال توسعه هستند. از این رو، چین میلیون‌ها دلار صرف پروژه های زیرساختی خود می‌کند تا بتواند چنین تغییرات عظیمی را رقم بزند.

به گزارش کاماپرس، از بزرگراه‌هایی که گاهی طول‌شان به اندازه محیط یک قاره می‌رسد تا نیروگاه‌های عظیم همگی جزو پروژه‌هایی هستند که چین را برای رسیدن به این هدف کمک می‌کنند. پل سازی با تکنولوژی و مهندسی فوق پیشرفته نیز از دیگر دستاوردهای چین است که خشکی ها را بر فراز رودخانه ها و دریا ها به یکدیگر پیوند می‌دهد. در این ویدیو با گوشه‌ای از تکنولوژی پیشرفته این کشور در پل سازی آشنا می‌شوید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

آریاک سفر
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “مهندسی فوق پیشرفته چین در پل سازی که جهان را شوکه کرد (ویدیو)

  1. الالا گفته:

    پول این پروؤه سر فلک میزند/ از کجا تامین میشود/ صدها میلیون فقیذر چین نون و غذا به زحمت در میاورند/ این سرمایه داری به چه بهایی تمام میشود؟
    ایا چین میخواهد امریکای دیگر شود؟
    امریکا سه درصد جمعیت دنیا و اما سی درصد مصرف دنیا! حالا چین با 20 درصد جمعیت بشود مثل امریکا یعنی ذو برابر مصرف فعلی جهان میبلعد!
    با این وضع که چین در سزمایه داری میرود فاجعه بزرگس در انتظار جهان است چون چینی ها میخواهند از سوزن تا فضاپیما را صد در صد درست و صادر کنند و در نتیجه بقیه دنیا جز تامین مواد اولیه چیزی نخواهند داشت به چین بدهند
    خوب فکر کنید
    در ضمن ترس ارتافع و مردمی که در بزرگراهها نمیتوانند رد بشوند پیاده/ ظاهرا فکر میلیون نفر نکردند چگونه پیاده از بزرگراه و بلوارهای ایران رد بشوند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز