مهلت ثبت نام 7 خودرو داخلی تمدید می‌ شود؟

مهلت ثبت نام 7 خودروی داخلی تمدید می‌شود؟-کاماپرس

مهلت ثبت‌نام برای عرضه هفت مدل خودرو داخلی که از روز دوشنبه (20 آذر ماه) از طریق سامانه یکپارچه خودرو آغاز شده بود، امشب (22 آذرماه) به پایان می‌رسد و هنوز خبری درباره تمدید آن منتشر نشده است.

به گزارش کاماپرس، این عرضه در قالب طرح فروش فوق‌العاده محصولات خودروسازان داخلی با تحویل حداکثر سه ماهه اجرا شده است و برای سه گروه مشتریان عادی، مادران مشمول طرح جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده نیز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

مهلت ثبت نام در این طرح تا پایان امشب 22 آذر اعلام شده و هنوز تمدید نشده است. مشتریان می‌توانند به صورت آزاد و بدون نیاز به حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومانی در حساب خود، در این طرح ثبت‌نام کنند. این عرضه با هدف تسهیل شرایط برای تمامی متقاضیان خودرو اجرا شده است.

راز آسمان پایتخت

در این طرح، هفت مدل خودرو عرضه شده که شامل هایما 7X (ایران‌خودرو)، لامارای (آرین‌موتور)، جکS3، جکJ4 و KMC X5(بهمن‌موتور)، دایون Y7 (ایلیاموتور) و تیگارد  x35(ساینارموتور) می‌شود.

شایان ذکر است که در این نوبت عرضه، برخلاف روال طرح‌های فروش خودرو قبلی، سامانه یکپارچه غیرفعال و بسته نمی‌شود، اما مدت زمان در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام محصولات فوق از جهت ظرفیت‌ تعیین شده برای این دور از عرضه خودروها بوده و با هدف کمک به ثبت‌نام مصرف‌کنندگان واقعی اجرایی شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز