مهدی طارمی کدام برند را تبلیغ می کند؟

لست سکند

مهدی طارمی که در سه بازی نخست تیم ملی در جام ملتهای آسیا دو گل به ثمر رساند، پیش از شروع این مسابقه‌ها با عقد قراردادی به عنوان سفیر برند نیرو موتور معرفی شد.

به گزارش کاماپرس، نیرو موتور همزمان با آغاز دیدارهای جام ملتهای آسیا از تبلیغات محیطی محصولات خود با استفاده از تصاویر مهدی طارمی رونمایی کرد. این تبلیغات در اغلب موارد در ایستگاه‌های اتوبوس نصب شده‌اند. مهدی طارمی نیز با یک کاپشن چرم و در حالی که یک توپ فوتبال در دست دارد، نیرو موتور را تبلیغ می‌کند. این تبلیغات محیطی، بدون اینکه نشانی از موتورسیکلت داشته باشند، با عبارت «با نیرو موتور گل بزن» تلاش دارد تا توجه شهروندان را به خود جلب کند.

گروه صنعتی نیرو موتور، محصولات متنوعی از برندهای یاماها، گلکسی، تی‌وی‌اس و نیرو موتور به بازار عرضه کرده است. موتورهایی که در سایت شرکت نیرو موتور معرفی شده‌اند از 61 میلیون تا 550 میلیون تومان قیمت دارند.

مدیران این گروه صنعتی، با هدف اثربخش‌تر کردن فعالیت‌های تبلیغاتی‌شان، یک جشنواره فروش زمستانی را نیز در دستور کار قرار داده‌اند. بنابه اعلام مرتضی بهشتی، مدیرکل نمایشگاه‌های استان تهران، جهت رفاه حال مصرف‌کننده نهایی و خرید سهل و آسان، طرح فروش زمستانه با شرایط استثنایی از ابتدای دیماه آغاز شد و تا 20 بهمن ادامه دارد. از مزایای این طرح می‌توان به تخفیف نقدی 5 درصدی و تخفیف خرید اقساط 3 درصدی و همچنین افزایش مدت بازپرداخت از ۱۵ ماه به ۲۰ ماه اشاره کرد. خریداران علاوه بر این می‌توانند مبلغ پیش قسط را در دو مرحله پرداخت کنند.

راز آسمان پایتخت

انواع موتورهای شهری، اسکوتر، ورزشی، برقی، کاب، مسافرتی، چهارچرخ، کافه‌ریس و آفرود در سایت این گروه صنعتی در معرض انتخاب کاربران قرار داده شده است.

 

حاشیه‌های همکاری طارمی و نیرو موتور

مهدی طارمی برای امضای قرارداد همکاری با نیرو موتور ناچار بود به مدت یک روز اردوی تیم ملی فوتبال در کیش را ترک کند و به تهران بیاید. ترک اردو در آستانه جام ملتهای آسیا برای عقد قرارداد تبلیغاتی توجه خبرنگاران ورزشی را به خود جلب کرد. سایت‌هایی مانند طرفداری که ریزترین اخبار فوتبالی را نیز پوشش می‌دهند، درباره این همکاری نوشتند: «شنیده‌ایم مهدی طارمی از این پروژه چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته و قرار است به مدت یک سال سفیر تبلیغاتی این برند باشد.»

مهدی طارمی کدام برند را تبلیغ می کند؟-کاماپرس

همکاری مهدی طارمی با آدیداس

مهدی طارمی دو سال پیش نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به تبلیغ و معرفی برند آدیداس پرداخت. او که به عنوان یکی از بازیکنان موثر پورتو در لیگ حرفه‌ای کشور پرتغال توپ می‌زند، توجه مدیران آدیداس برای معرفی محصولات این برند را جلب کرد. این همکاری طارمی و آدیداس نیز مورد توجه رسانه‌های ورزشی قرار گرفت و برخی ورزشی‌نویسان به قطع همکاری آدیداس با تیم ملی فوتبال به دلیل اعمال تحریم‌های خارجی علیه ایران، اشاره کردند.

انتهای پیام

مرتبط با : آدیداسنیروموتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز