منع تردد شب یلدا از ساعت ۶ عصر

لست سکند

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از احتمال منع تردد شبانه از ساعت ۶ عصر در شب یلدا خبر داد.

به گزارش کاماپرس،ستاد ملی مقابله با کرونا نگران دورهمی های شب یلداست. برای همین است که از حالا می خواهند قوانین جدیدی برای طولانی ترین شب سال تعیین کنند. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آخرین تصمیمات این ستاد برای محدودیت های شب یلدا اعلام کرد، پیشنهاد دادیم در شب یلدا منع تردد از ساعت ۱۸ آغاز شود و همه کسب و کارها در آن روز تعطیل باشند.

طبق گفته رئیسی پیش‌تر در بررسی محدودیت‌ها اعلام شده بود ممنوعیت تردد از ۹ شب اعمال می شود، اما حالا در بررسی‌های جدید این قوانین تغییر کرده و محدودیت‌های تردد شب یلدا از ۶ بعد از ظهر اعمال می شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره توضیح داد:« ممکن است اصناف نیز یک روز منتهی به شب یلدا به صورت سراسری تعطیل شوند، البته این دو موضوع پیشنهاد است و توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ خواهد شد، همچنین برنامه‌های سرگرم کننده نیز برای این شب توسط صدا و سیما برای مردم در نظر گرفته خواهد شد.»

راز آسمان پایتخت

ویروس کرونا هنوز وجود دارد

رئیسی در ادامه درباره میزان مرگ و میر‌های کرونایی به باشگاه خبرنگاران گفت:« ویروس کرونا هنوز در بین ما وجود دارد و کوچکترین غفلت می‌تواند مرگ و میر و ابتلا را خیلی بالا ببرد. البته مردم، اصناف و کسبه در این مدت فوق العاده با ما همکاری کردند و باعث شدند روند نزولی بیماری شکل بگیرد. اما این تغییر رنگ‌ها می‌تواند موقتی باشد و به محض اینکه شیوه نامه‌ها رعایت نشود وضعیت شهر‌ها تغییر پیدا می‌کند.»

سخنگوی ستاد ملی کرونا در پایان درباره این تصمیم جدید گفت:« منع تردد از ۹ شب تا ۴ صبح در شهر‌های نارنجی هم در دستور کار است. شنبه ستاد کرونا درباره اعمال محدودیت‌های شب یلدا تصمیم گیری خواهد کرد، زیرا قبل از این قرار بود که فقط در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر دارای وضعیت نارنجی ممنوعیت تردد برای این شب اعمال شود، ولی هم اکنون مقرر شده است در تمام شهر‌ها ممنوعیت تردد ۹ شب تا ۴ صبح اعمال شود.»

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز