مقایسه گوشی گوگل پیکسل 7 پرو و آیفون 14 پرومکس (ویدیو)

در دنیای امروز که رقابتی تنگاتنگ بین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در گرفته است، همه به دنبال آنند که یک گوشی بزرگ، قوی و تقریباً کامل داشته باشند. صفحه نمایشگر خوب، طراحی شیک و دوربینی با کیفت عالی از جمله مواردی است که کاربران به آن ها اهمیت زیادی می دهند و می تواند در جذب خریداران بسیار موثر باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه دو گوشی مطرح بازار یعنی گوگل پیکسل 7 پرو و آیفون 14 پرومکس می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، آنچه در نگاه اول به گوشی گوگل پیکسل 7 پرو به چشم می آید طراحی دوربین آن است که مورد بازنگری قرار گرفته است و به نظر می رسد مشکلاتی که دوربین گوگل پیکسل 6 داشت در این نسخه جدید برطرف شده است. طراحی دو رنگ گوگل پیکسل 6 نیز کنار گذاشته شده است و گوگل پیکسل 7 پرو از یک قاب آلومینیومی بهره می برد.

آریاک سفر

از طرف دیگر، شرکت اپل نیز با عرضه گوشی آیفون 14 پرومکس تلاش کرده است بهترین دوربین، نمایشگر و باتری را در اختیار مشتریان قرار بدهد. در واقع، آیفون 14 پرومکس همه ویژگی های آیفون 14 پرو را در خودش دارد و نمایشگری بسیار با کیفیت تر و یک باتری با عمر بیشتر را به آن ها اضافه کرده است. البته این ویژگی های جدید باعث شده است قیمت نیز قدری بالاتر برود ولی اگر قیمت برایتان اهمیتی ندارد، به جرأت می توان گفت آیفون 14 پرومکس یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار است.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلگوگل
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز