7 تینت لب پرطرفدار در میان دختران جوان

تینت لب-کاماپرس
لست سکند

در سال‌های اخیر استفاده از تینت لب به یکی از ترندهای پرطرفدار در بین دختران جوان و خانم‌ها تبدیل شده است. این روزها دیگر دختران جوان از رژلب‌های با رنگ‌های سنگین که حس خوبی هم روی لب ندارد، استفاده نمی‌کنند و به جای آن از تینت لب استفاده می­کنند که هم ماندگاری بالاتری دارد و هم به لب‌ها حالت طبیعی‌تر و شاداب‌تری می­دهد. این تینت‌ها سرب ندارند و رنگی طبیعی و ماندگار را روی صورت ایجاد می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین تینت های لب پرداخته است.

تینت لب اتود هاوس

برند کره­ای اتود هاوس که یکی از بهترین تینت‌های لب به شمار می‌رود، دارای خواص آبرسانی و تغذیه کنندگی بسیاری برای لب است. تینت لب اتود در رنگ‌ها و روایح مختلفی مانند گیلاس، توت فرنگی و پرتقال در بازار موجود بوده و با بافت رقیق و سبک خود برای دختران جوان بسیار مناسب است. از جمله ویژگی‌های این تینت می‌توان به عدم ایجاد چسبندگی و چربی روی پوست، ماندگاری بالا و مقاومت در برابر آب اشاره کرد. علاوه بر لب، از این تینت‌ها می‌توان روی گونه هم استفاده کرد.

تینت لب گلدن رز

برند گلدن رز به عنوان یکی از معروف‌ترین عرضه کننده­های محصولات آرایشی، بهترین تینت‌های لب روغنی را با نام میس بیوتی وارد بازار کرده است. تینت لب گلدن رز مدل میس بیوتی دارای بافت روغنی و در عین حال سبک است که بدون ایجاد چسبندگی روی لب‌ها، آن‌ را نرم و مرطوب می‌کند. همچنین وجود ترکیبات مختلف مانند عصاره جوجوبا و ویتامین E مانع خشکی و ترک خوردن لب‌ها می­شود. این تینت در دو رنگ صورتی و هلویی روشن، جلوه براقی روی لب‌ها ایجاد می‌کند.

تینت لب_کاماپرس

راز آسمان پایتخت

تینت لب بنفیت

برند آمریکایی بنفیت که تولیدکننده بهترین تینت‌های لب دنیا به شمار می‌رود، بدون ایجاد چربی یا سنگینی روی لب و گونه، رنگی جذاب و ماندگار ایجاد می‌کند که تا ساعت‌ها هم بدون تغییر باقی می‌ماند. این تینت لب دارای رنگ کاملاً طبیعی است و روی پوست لب تکه تکه نمی‌شود و آن را پوست پوست نمی‌کند. علاوه بر آن تینت بنفیت در طیف رنگی متنوع و جذابی عرضه می‌شود تا افراد با سلایق متفاوت بتوانند از آن استفاده کنند.

تینت لب_کاماپرس

تینت لب ایوسن لورن

برند ایوسن لورن را به جرات می‌توان یکی از لوکس‌ترین برندها دانست که یکی از بهترین تینت‌های لب را به بازار عرضه کرده است. این تینت‌های لب در طیف رنگی متنوعی از نود و گلبهی گرفته تا قرمز و صورتی در بازار موجود است. این محصول با ترکیبات مرغوب و بسته‌بندی شیک خود دارای ماندگاری ۱۰ ساعته بوده و رنگ­دهی عالی و نمای براقی دارد.

تینت لب_کاماپرس

تینت لب دیور

تینت لب دیور به عنوان یکی از بهترین تینت‌های لب در دنیا شناخته می‌شود که ماندگاری بالایی دارد و ۹۵ درصد از ترکیبات آن را عناصر طبیعی تشکیل می‌دهد. این محصول تا ۱۲ ساعت بدون تغییر روی لب‌ها باقی می‌ماند و تا ۲۴ ساعت هم پوست را آبرسانی و تغذیه می‌کند. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمای درخشان و نیمه مات، ۱۲ رنگ متنوع و زیبا و آبرسانی فوق‌العاده آن اشاره کرد.

تینت لب_کاماپرس

تینت لب کلارنس

تینت لب کلارنس که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای آرایشی است، حاوی آلوئه ورا، گلیسیرین و عصاره برگ کاملیا سیننسیس بوده و بر پایه آب تولید شده است. این محصول که در چهار رنگ مختلف به بازار عرضه شده، سعی کرده هر سلیقه‌ای را راضی کند. این تینت همچنین بدون ایجاد چسبندگی و سنگینی، رنگ ملایم و براقی به لب‌ها می‌دهد.

تینت لب_کاماپرس

تینت لب ویکتوریا بکام

تینت لب ویکتوریا بکهام یکی دیگر از باکیفیت‌ترین تینت‌های لب به شمار می‌رود که خاصیت حجم‌دهندگی نیز دارد و با رنگ بسیار ملایم خود می‌تواند یک پیشنهاد فوق‌العاده باشد. این تینت درواقع با داشتن عصاره جوانه خردل و هیالورونات سدیم، بدون ایجاد سوزش یا التهاب، حجم لب‌ها را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد. این تینت همچنین مات بوده، قدرت آبرسانی بالایی دارد، فاقد تست حیوانی و در چهار رنگ مختلف در بازار موجود است.

تینت لب_کاماپرس

مقایسه قیمت بهترین تینت های لب در “ایمالز”

ایمالز، یک جست­وجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است و به خریدار کمک می‌کند که تمامی انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند که این کار موجب خرید بهتر، ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود. لازم به ذکر است که ایمالز یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها به عنوان مرجعی برای جست­وجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت می­کند.

علاقه‌­مندان برای دسترسی به خدمات ایمالز می‌توانند به وبسایت https://emalls.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز