معرفی 5 ساحل زیبای ترکیه برای بازدید در تور آنتالیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنتالیا یک شهر بزرگ و پیشرفته با طبیعت مسحور کننده در ساحل دریای مدیترانه است. بیشتر گردشگران نیز با هدف استفاده از سواحل زیبای این منطقه از ترکیه و بهره‌­مندی از تفریحات ساحلی و آبی آن اقدام به خرید تور آنتالیا می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج ساحل زیبای ترکیه برای بازدید در تور آنتالیا در فصل تابستان پرداخته است.

ساحل کلئوپاترا

ساحل کلئوپاترا زیباترین و در دسترس‌ترین ساحل شهری آنتالیا است. شن‌های طلایی این ساحل معروف بوده و گزینه­‌ای ایده‌­آل برای ثبت عکس‌های بی‌نظیر در تور آنتالیا است. این ساحل در یک منطقه تاریخی قرار گرفته و گردشگران می‌­توانند از نزدیک قلعه تاریخی آنتالیا را تماشا کنند. بازدید از این قلعه با تله‌کابین هم ممکن است. این تله‌کابین، گردشگران را در طول ساحل به سمت قلعه می‌­برد تا آنان همزمان از تماشای زیبایی‌های ساحلی و کوهپایه‌ای نیز لذت ببرند. ساحل کلئوپاترا برای استراحت، شنا و تفریحات آبی مناسب است. همچنین یک لونا پارک نیز در خط ساحلی قرار دارد که می‌تواند برای کودکان و بزرگسالان سرگرم کننده باشد.

ساحل کلئوپاترا با شن‌های طلایی

ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی، یکی دیگر از سواحل شهری آنتالیا است. این ساحل به مرکز شهر آنتالیا نیز نزدیک بوده و گردشگران تور آنتالیا می‌توانند به راحتی وارد آن شوند. حتی امکان دسترسی به این ساحل با اتوبوس و تراموا نیز وجود دارد. ساحل کنیالتی اگرچه یک ساحل کاملا شنی نیست، اما دارای مناظر بی‌نظیر کوهستانی است.

راز آسمان پایتخت

این ساحل دارای امکانات بسیار زیادی برای شنا و آفتاب گرفتن است. علاوه بر این، رستوران‌ها و کافه‌ها خدمات خوبی را به گردشگران ارائه می‌دهند و در کنار آن، گردشگران می‌توانند از پارک آبی این ساحل و شهر مینیاتوری کنیالتی نیز دیدن کنند. یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان با طولانی‌ترین مسیر آکواریومی نیز در کنار ساحل کنیالتی بنا شده است.

ساحل کنیالتی در نزدیک مرکز شهر

ساحل لارا و آبشار دودن

لارا یکی از سواحل پربازدید تور آنتالیا برای گردشگران است. این ساحل فاصله کمی از آنتالیا دارد و در مکانی قرار گرفته که بسیاری از هتل‌های مشهور این شهر در آن ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل، ساحل لارا مملو از پلاژهای اختصاصی و پر از امکانات لازم برای شنا و آفتاب گرفتن است. در ساحل لارا انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ برای استفاده گردشگران ساخته شده است.

این ساحل جاذبه‌های طبیعی گردشگری هم دارد و در نزدیکی آن، یکی از آبشارهای معروف آنتالیا به نام آبشار دودن قرار گرفته است. مسیر این آبشار و صخره‌های طبیعی زیبای اطراف آن بهترین مکان برای ورزش‌های کوهستانی، پیاده‌روی و کوه‌پیمایی است.

ساحل لارا و آبشار دودن

ساحل کورسان کویو یا روستای دزدان دریایی

آنتالیا سواحل زیبا و کمتر شناخته‌ شده‌ای دارد که حضور در آنها در تور آنتالیا می‌تواند خاطره‌ساز و لذت‌بخش باشد؛ به ویژه اینکه این نوع از سواحل به اندازه سواحل معروف و شناخته‌شده، شلوغ و مملو از گردشگر نیستند و آرامش خاصی در آنها برقرار است. دلیل نام‌گذاری این ساحل به نام دزدان دریایی مشخص نیست، اما تمام ساحل و محوطه اطراف آن در محدوده پارک ملی و ساحلی بیداقلاری قرار دارد. ساحل کورسان کویو همچنین دارای تپه‌های ساحلی و جنگلی بوده که آن را برای جنگل‌نوردی و کوهپیمایی ایده‌آل کرده است.

ساحل کورسان کویو یا روستای دزدان دریایی

ساحل کمر

ساحل کمر اگرچه یک ساحل شنی نیست، اما بدون شک بیشترین امکانات تفریحی و ورزشی در این ساحل ساخته شده است؛ به همین دلیل گزینه اول بسیاری از گردشگران تور آنتالیا است که می‌خواهند از امکانات تفریحی و ورزش‌های آبی بهره ببرند. یکی از ویژگی‌های این ساحل، آغاز شدن قسمت عمیق دریا در همان بخش‌های ابتدایی است که به گردشگران امکان می‌دهد که بدون دور شدن از ساحل به شنا و سایر ورزش‌ها بپردازند. جت اسکی، قابق سواری، پاراسلینگ و بیشتر تفریحات دریایی در ساحل کمر به وفور یافت می‌شود. این ساحل از نظر مراکز اقامتی و رستوران‌ها نیز جزو سواحل رده اول ترکیه است.

رزرو تور آنتالیا با «سلام پرواز»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان جزو آژانس‌های برتر کشور در زمینه ارائه تورهای داخلی و خارجی بوده که در طول بیش از یک دهه فعالیت مستمر خود، خدمات نوینی را به گردشگران ارائه کرده است. برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تهیه بلیط پروازهای بین­المللی و رزرو هتل در شهرهای مختلف جهان از جمله خدمات سلام پرواز است.

علاقه­‌مندان برای خرید تور آنتالیا و استفاده از سایر خدمات این مجموعه می­توانند به وبسایت این آژانس گردشگری به آدرس salamparvaz.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
رایانه کمک
آریاپی
اوج آرام
آهن رویال
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز