معرفی پنج اتاق فرار با تخفیف 30 درصدی در سایت تخفیفان

لست سکند

برای افرادی که تمایل دارند کمی از بازی‌های آنلاین فاصله بگیرند و هیجان را در یک دنیای واقعی تجربه کنند اتاق فرار گزینه مناسبی است. این بازی گروهی تم و داستان از پیش تعیین شده‌ای دارد. هرگروه طی مدت زمان محدودی با استفاده از استراتژی‌ها و سرنخ‌های موجود باید به حل معمای اتاق بپردازد. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند با مراجعه به وبسایت تخفیفان نزدیک‌ترین اتاق فرار به محل سکونت خود را همراه با تخفیفی مناسب رزرو کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به معرفی پنج اتاق فرار محبوب با تخفیف 30 درصدی می‌پردازد.

1- مجموعه اتاق فرار وست روم

مجموعه اتاق فرار وست روم در محدوده میدان رسالت قرار دارد. این مجموعه در طول ایام هفته فعالیت می‌کند. تخفیفان جهت بازی سویینی تاد در این مجموعه تخفیف 30 درصدی درنظر گرفته‌است. هزینه این بازی صدهزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- مجموعه اتاق فرار ویراپارک

مجموعه اتاق فرار ویراپارک در غرب تهران واقع شده‌است. این مجموعه با طراحی چندین اتاق فرار با سناریوی مشخص از علاقه‌مندان استقبال می‌کند. در وبسایت تخفیفان می‌توان برای اتاق‌ فرار مرد هلندی، کما، جوکر و مصر با تخفیف 30 درصدی بلیط تهیه کرد.

3- مجموعه اتاق فرار الف

از دیگر پیشنهادهای تخفیفان می‌توان به مجموعه اتاق فرار الف اشاره کرد. اتاق فرار طغیان با هزینه 140 هزار تومان شامل تخفیف 29 درصدی می‌شود. این مجموعه در محدوده تهرانپارس قرار دارد و مختص آقایان است.

4- مجموعه نایریکا

مجموعه نایریکا با اتاق فرارهای متعدد در محدوده ستارخان قرار دارد. اتاق فرار این مجموعه در روزهای شنبه الی چهارشنبه، شامل تخفیف 30 درصدی و آخر هفته‌ها با تخفیف 10 درصد ارائه می‌شود.

5- اتاق فرار اسکیپ مستر

اتاق فرار اسکیپ مستر در محدوده نارمک همه روزه از ساعت هشت و نیم الی پنج و نیم به فعالیت می‌پردازد. سامانه تخفیفان برای اتاق فرار توهم تخفیف 33 درصدی در نظر گرفته‌است که هزینه نهایی آن صد هزار تومان می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تخفیفان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز