معرفی بهترین بیسکویت های ایرانی برای پذیرایی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیسکویت یکی از محبوب‌ترین و در دسترس‌ترین خوراکی‌ها برای پذیرایی است. این خوراکی دارای ارزش غذایی بالایی است و انتخاب مناسبی برای استفاده به عنوان میان‌ وعده و یا مصرف در کنار چای محسوب می‌شود. بیسکویت‌های پذیرایی قالب‌های بزرگ‌تری نسبت به بیسکویت‌های عادی دارند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج بیسکویت پذیرایی می‌پردازد:

سلامت شیرینی شکوچیپس کاکائو 200 گرم

کوکی‌های شکلاتی سلامت دارای شکلات چیپسی هستند که طعم بسیار خوبی دارد و به دلیل خشک بودن، معمولا به همراه چای و نوشیدنی سرو می‌شود. این کوکی از آرد، گندم، شکر، تخم مرغ، روغن نباتی، کاکائو و پودر قهوه تولید می‌شود. شکلات‌ تکه‌های استفاده شده در این محصول باعث جذابیت دو چندان این بیسکوییت شده است و یکی از سالم‌ترین خوراکی‌هایی است که در طول روز می‌توان مصرف کرد. این بیسکوییت 200 گرمی به قیمت 23 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیسکویت کنجدی فرخنده با طعم هل 850 گرم

بیسکویت کنجدی فرخنده با طعم هل تولید می‌شود و یک گزینه مناسب برای استفاده در میان وعده‌ها محسوب می‌شود. در هر بسته 900 گرمی حدودا 50 بیسکوییت وجود دارد. ترکیبات جذاب این بیسکوییت برای استفاده در کنار چای و شیر بسیار مناسب است. این بیسکوییت به دلیل داشتن کنجد بسیار انرژی‌زا است و علاوه بر مهمانی‌ها، انتخاب مناسبی برای استفاده در دفاتر اداری و محل کار است. با این حال انرژی این بیسکویت در وضعیت زرد قرار دارد و استفاده روزمره زیاد از آن توصیه نمی‌شود. این محصول به قیمت 59 هزار تومان قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بیسکویت کاکائویی سبوس دار چند غله ستاک 350 گرم

بیسکویت‌های ستاک علاوه بر این که برای پذیرایی در مهمانی مناسب هستند، جزو بیسکوییت‌های رژیمی هستند و می‌توانند انرژی مورد نیاز بدن را در طول روز فراهم کنند. همچنین در این بیسکویت به جای شکر، از شهد توت و شربت استفاده می‌شود و حاوی قند کمتری است. این ویژگی باعث شده است که این محصول برای استفاده افراد دیابتی و سالمندان نیز مناسب باشد. در ترکیبات بیسکویت ستاک از آردجو، سپس جو دوسر، خرما، گردو و آرد هفت غله استفاده شده است. پوشش کاکائویی این بیسکویت را به گزینه مناسبی برای استفاده در مهمانی‌ها تبدیل می‌کند. این محصول به قیمت 60 هزار تومان قابل تهیه است.

بیسکویت جوین گرجی

بیسکویت جوین گرجی از شوید، کنجد و آرد تهیه شده است و دارای مقادیر زیادی فیبر و کلیسم است. ویتامین‌های موجود در این بیسکویت باعث افزایش کلاژن و تعویق افتادن فرآیند پیری می‌شود. همچنین فیبر بالا موجود در این محصول باعث کاهش اشتها می‌شود از پرخوری جلوگیری می‌کند. دانه‌های کنجد این بیسکویت نیز بسیار مفید هستند و باعث کاهش سطح کلسترول و چربی خون می‌شود. این بیسکویت در حجم 500 گرمی به قیمت 70 هزار تومان قابل تهیه است.

بیسکوییت سبوسدار چند غله وانیل کوپا مولتی کرال غلات

بیسکویت سبوسدار چند غله وانیل کوپا یکی از بهترین میان وعده‌ها برای پذیرایی در مهمانی‌ها است. در این بیسکویت زنجبیل وجود دارد و برای افرادی که رژیم غذایی دارند، انتخاب مناسبی است. در هر بسته 15 عدد بیسکویت سبوسدار وجود دارد. این محصول به قیمت 13 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : ستاکفرخندهکوپاگرجی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز