معرفی برگزیدگان مراسم امین الضرب ویژه 139 سالگی اتاق بازرگانی ایران

هفتمین دوره مراسم امین الضرب ویژه 139 سالگی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد و برگزیدگان این مراسم اعلام شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مراسم امین الضرب با هدف معرفی کارآفرینان برتر و پیشکسوتان صنعت ایران هرساله برگزار می‌شود. هفتمین دوره این مراسم نیز برگزار شد که در ادامه برگزیدگان ماسم امین الضرب معرفی می‌شوند.

برگزیدگان مراسم امین الضرب

در هفتمین دوره مراسم امین‌الضرب؛ فریبرز مقیمی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت گروه صنعتی ایران و مرتضی ضرابیه به عنوان رئیس هیات مدیره مجموعه یزد بافت، لوح همچنین نشان و تندیس امین‌الضرب را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

چه کسی واقعا «کارآفرین» است؟

چهارمین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی و شکلات اصفهان 1401

خاندان سودآور، موسس کارخانه بنز خاور در ایران و خاندان شکروی موسس شرکت شکلّی، دو خانواری بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند و لوح همچنین نشان امین‌الضرب را دریافت کردند.

در این مراسم همچنین از احمد صادقیان از بنیان‌گذاران گروه ستاره کویر یزد، مرتضی هداوندی به عنوان بنیان‌گذار شرکت دانش‌بنیان رازین پلیمر راه ابریشم، مریم تاج‌آبادی‌ابراهیمی به عنوان موسس و رئیس هیات مدیره انجمن پروبیوتیک، علی توسلی موسس موزه دی‌دی، رضا سواری بنیان‌گذار کیوان مرغ پرطلای مهاباد و حسین سلیمی از پیشکسوتان تولید گچ در ایران و نخستین بنیانگذار واحد صنعتی تولید گچ تقدیر شد و این برگزیدگان لوح و نشان امین‌الضرب را دریافت کردند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز