معرفی برترین مدل های جاروبرقی + ویژگی های هر یک از آنها

جاروبرقی را میتوان یکی از جمله مهمترین اقلام لوازم خانگی دانست.

به گزارش کاماپرس به نقل از لوازم خونگی، حضور جاروبرقی به حدی در منزل مهم است که بسیاری از تازه عروس و دامادها خرید جاروبرقی را یکی از اولین امور خود در زمینه خرید جهیزیه در نظر میگیرند. در این بخش قصد داریم تا برترین مدل های جاروبرقی را به همراه ویژگی های هر یک از آنها در اختیار شما قرار دهیم تا در صورتی که قصد خرید جاروبرقی را دارید بتوانید با آگاهی بیشتری در این زمینه اقدام کرده و خریدی ایده آل را انجام دهید.

جارو برقی فیلیپس FC9170

جارو برقی فیلیپس FC9170-کاماپرس

اولین جاروبرقی که قصد معرفی آنرا داریم محصول کمپانی فیلیپس بوده و با مدل FC9170 در بازار شناخته می شود. این جاروبرقی ساخت کشور لهستان بوده و دارای فیلتر Hepa13 است. گنجایش مخزن جارو برقی فیلیپس FC9170 4 لیتر بوده و از این رو میتواند پس از هر بار خالی شدن کیسه اش، تا مدت زمان طولانی خیال شما را از بابت نیاز به تخلیه مجدد راحت کند. این جاروبرقی همچون بسیاری از جاروبرقی های هم رده دارای لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی است. توان مکش 500 واتی در کنار قدرت موتور 2200 واتی این جاروبرقی را به یکی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار ایران کرده است.

جاروبرقی فیلیپس FC9174

آریاک سفر

جاروبرقی فیلیپس FC9174 با طراحی جدیدی که برای آن در نظر گرفته شده است یکی دیگر از پرطرفدارترین جاروبرقی های ساخت شرکت فیلیپس در ایران است. این جاروبرقی نیز همانند نسل قبلی خود دارای فیلتر Hepa13 بوده و در کنار مخزن 4 لیتری، قدرت موتور 2200 واتی و توان مکش 500 وات خود به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تبدیل شده است.

جارو برقی بوش BGL8PRO5

جارو برقی بوش BGL8PRO5-کاماپرس

در بین لیست برترین جاروبرقی های موجود در بازار ایران نام برند بوش در کنار رقیب های دیرینه خود همچون همیشه میدرخشد. این برند آلمانی با جاروبرقی بوش BGL8PRO5 به عنوان اولین نماینده خود در لیست برترین جاروبرقی های موجود در بازار ایران در این لیست قرار گرفته است. قدرت این جاروبرقی 1800 وات بوده و کیسه ای 5 لیتری را جمع آوری و فشرده سازی آشغال ها برای آن در نظر گرفته شده است. همچون سایر جاروبرقی ها از لوله تلسکوپی برخوردار بوده و در کنار استفاده از تکنولوژی بهره وری حداکثری که توسط بوش بر روی این جاروبرقی در نظر گرفته شده است شما میتوانید صرفه جویی بالایی در زمینه مصرف برق در صورت خرید این جاروبرقی را تجربه کنید.

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2-کاماپرس

بدون شک برند بوش یکی از خوش نام ترین برندهای تولید لوازم خانگی در ایران و جهان است. یکی دیگر از برترین جاروبرقی های معرفی شده در این بخش باز هم مختص به تولیدات این شرکت است. جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2 با توان مکش 650 واتی خود یکی از قوی ترین جاروبرقی های بوش از این منظر است. مخزن 5.5 کیلوگرمی آن نیز از دیگر ویژگی هایی است که این جاروبرقی را نسبت به سایر جاروبرقی های موجود در بازار خاص تر کرده است.

جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR

جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR-کاماپرس

جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR یکی دیگر از جاروبرقی های تولیدی بوش در ایران است که با توان 2200 واتی و کیسه 5 کیلوگرمی یکی دیگر از قدرتمندترین جاروبرقی هایی است که میتوانید آنرا برای منزل خود خریداری کنید.

جارو برقی پاناسونیک MC-CG713

جارو برقی پاناسونیک MC-CG713-کاماپرس

پاناسونیک نیز از رقبای خود عقب نمانده و توانسته است با تولید جارو برقی پاناسونیک MC-CG713 در لیست برترین جاروبرقی های موجود در بازار ایران نماینده ای داشته باشد. توان این جاروبرقی به نسبت سایر رقبای خود قدری کمتر بوده و 2000 وات است اما مخزن 6 لیتری آن تا حدی توانسته است این کمبود را جبران کند و نظر بسیاری از خریداران را باتوجه به قیمت مناسبتری که دارد به خود جلب نماید.

خرید بهترین جاروبرقی های بازار از لوازم خونگی

وبسایت لوازم خونگی به عنوان یکی از پیشروترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی است که توانسته است با فروش محصولات متنوع در برندهای مختلف، خود را به خوبی به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی در بازار لوازم خانگی ایران معرفی نماید.

در صورتی که مایلید هر یک از جاروبرقی های معرفی شده در این بخش را به صورت اینترنتی خریداری نمایید میتوانید به راحتی به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از بررسی محصولات و مقایسه آنها با یکدیگر نسبت به خرید آنلاین جاروبرقی برای منزل خود اقدام نمایید.

همچنین این فرصت را خواهید داشت تا از سایر محصولات ارائه شده توسط این مجموعه نیز بازدید کرده و در کنار جاروبرقی، بسیاری از لوازم خانگی را با قیمت مناسبت تر نسبت به بازار و با گارانتی اصلی و طولانی مدت خریداری نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز