مشکلات گوشی زد فلیپ و زد فولد

لست سکند

گوشی‌های تاشوی هوشمند برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ ظاهر شدند و پیشرفت سریع آن‌ها تا به امروز بسیار چشمگیر است. رقبای این بازار روز به روز در حال افزایش است و از پرچم‌داران آن می‌توان به گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ اشاره کرد. با همه این‌ها جذابیت گوشی‌های تاشو ممکن است چشم‌ها را به روی برخی مشکلات آن بسته باشد که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برخی از مردم نگران چین‌ و چروک‌های دستگاه‌ تاشوی خود هستند، درحالی که چیزی بزرگتر از آن برای نگرانی وجود دارد. برای افرادی که نیاز به تلفن همراهی دارند که بتواند تمام روز را با یک دوره شارژ دوام بیاورد، مدل‌های تاشو گزینه مناسبی نیستند. حتی با این وجود که سامسونگ از بهترین برندهای شناخته شده در این بازار است نمی‌توان عمر کم باتری‌های زد فولد و زد فلیپ را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، در یک تست مشخص شد گلکسی زد فولد ۴ با باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی خود تنها ۸ ساعت و ۱۹ دقیقه دوام می‌آورد. مدل‌های پیشرفته‌تر این زمان را به ۹ و نیم ساعت افزایش دادند که هنوز ۲۵ دقیقه کمتر از کارکرد یک گوشی همراه معمولی است.

راز آسمان پایتخت

البته این حجم از مصرف باتری به دلیل داشتن یک صفحه نمایش بزرگ دوتایی و یک صفحه نمایش بیرونی کاملا منطقی است. انتظار می‌رود مدل‌هایی مانند گوگل پیکسل 7a و مدل‌های آینده گلکسی عمر بهتری نسبت به میانگین کنونی داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز