باز کردن در BMW با گوشی سامسونگ

شرکت سامسونگ به‌عنوان یکی از غول‌های دنیای فناوری از امکان جدید گوشی‌های خود رونمایی کرد. این ویژگی که کلید دیجیتال نام دارد به کاربر اجازه می‌دهد در خودروی بی ام دبلیوی خود را با گوشی گلکسی‌اش باز کند.

به گزارش کاماپرس، این امکان در حال حاضر در استرالیا در حال اجراست و فقط با مدل‌های خودروی بی ام دبلیو سازگاری دارد، با این حال یکی از معاونان سامسونگ، اشتیاق این شرکت برای همکاری با سایر خودروسازان را ابراز کرد. هدف از انجام این پروژه ساده‌ و سریع‌تر کردن روند کارهاست که برخلاف انتظارها از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

هیچ شخصی نمی‌تواند به کلید شما دسترسی داشته باشد و فقط می تواند در برنامه کیف پول سامسونگ برای کاربران فعال شود. با این حال امکان به اشتراک گذاشتن کلید با اعضای خانواده، آن هم تنها با چند کلیک وجود دارد.

آریاک سفر

از جمله گوشی‌های سامسونگ که به این امکان مجهز شده‌اند می‌توان به گلکسی اس ۲۱، اس۲۲، اس ۲۳، سری زد فلیپ و زد فولد، سری نوت ۲۰ و… اشاره کرد. خودروهای سازگار بی ام دبلیو نیز شامل BMW iX1 و BMW i4 و BMW iX و BMW X1 و… هستند. پیش‌تر شرکت اپل و گوگل نیز از کلیدهای مشابهی رونمایی کرده بودند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز