مزایده جدید برای واگذاری خودروهای مازاد ایران خودرو و سایپا

دو شرکت خودروسازی بزرگ ایران قصد دارند خودروهای مازاد خود را با شرایط مختلف به فروش بگذارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام شرکت ایران خودرو، این مجموعه قصد دارد تا 10 هزار دستگاه خودروهای مازاد کارکرده خود را پس از انجام تعمیرات و اعطای گارانتی به مشتریان واگذار کند. این اقدام قاعدتا در هزینه گروه صنعتی ایران خودرو موثر خواهد بود و آن را کاهش خواهد داد. به گفته شرکت ایران خودرو، این فرآیند واگذاری منافع ذی نفعان را تامین خواهد کرد و در این خصوص هم موثر خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

همه خودروهای مازاد این گروه بعد از تعمیرات مورد نیاز و اعطای گارانتی توسط شبکه خدمات پس از فروش و ارائه تسهیلات، سال آینده به متقاضیان واگذار می‌شود. شرکت لیزینگ ایران خودرو به عنوان مجری فرآیند واگذاری خودروها تعیین شده است.

نحوه واگذاری خودروهای بدون گارانتی سایپا و بازدید از آن‌ها

شرکت خودروسازی سایپا هم قصد دارد از طریق مزایده عمومی 601 دستگاه خودرو بدون گارانتی را از طریق مزایده عمومی به مشتریان واگذار کند. افرادی که قصد ثبت نام در این فرآیند و دریافت خودرو موردنظر خود را دارند باید به وبسایت رسمی سایپاکورپ مراجعه کرده و ثبت نام داشته باشند. پرداخت ودیعه برای شرکت در مزایده سایپا هم از دیروز آغاز شد و تا دهم اسفندماه ادامه دارد. مبلغ ودیعه برای قرار گرفتن در فرآیند مزایده، باید 4 میلیون تومان ودیعه بپردازند.

متقاضیان امکان بازدید حضوری از خودروهای مزایده‌ای سایپا را ندارند. تنها امکان رویت محصولات مزایده‌ای از طریق وبسایت امکان پذیر است. تمامی مراحل مزایده مذکور به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. این امر به منظور تسهیل امور، شفافیت بیشتر آن و شرکت تمامی مردم از سراسر کشور مورد توجه قرار گرفته است.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز