مرگ علی انصاریان پشت پرده مرموزی داشت؟

لست سکند

استوری داماد مرحوم علی انصاریان فوتبالیست سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، مجری و بازیگر صاحبنام که وی را در حال صرف غذا روی تخت آی سی یو بیمارستان نشان می داد این پرسش را دوباره بر سر زبان ها انداخت که مرگ انصاریان پشت پرده ای داشت؟

به گزارش کاماپرس، در حالی که فوت غم انگیز و غیرمنتظره مرحوم علی انصاریان چهره ورزشی – تلویزیونی و سینمایی مشهور و محبوب بر اثر کرونا کم کم به دست فراموشی سپرده می شد شوهر خواهر او با انتشار یک عکس در اینستاگرام حاشیه ها پیرامون مرگ انصاریان را زنده کرد.

عکسی که در تناقض با بدحالی یک بیمار سرشناس است

روزنامه هفت صبح در گزارشی در این باره نوشته است: به نظر می رسید که بعد از صدور بیانیه‌ای که در آن خانواده مرحوم علی انصاریان از دکتر هاشمیان و تیم پزشکی بیمارستان تشکر کرده بودند حاشیه‌های مرگ او و اعتراض خانواده‌اش تمام شده باشد، اما استوری حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان نشان داد که اینطور نیست.

او با انتشار تصویری که قبل از آن دیده نشده بود نوشت که انصاریان وقتی در بیمارستان بستری بوده، بدون ماسک و با دست‌های خودش دو پرس غذا می‌خورده است. در قسمت دیگری از استوری هم آمده بود که داماد خانواده دو ماه تمام دندان روی جگر گذاشته و این تصویر را منتشر نکرده، اما دیگر طاقتش تمام شده است.

راز آسمان پایتخت

گویا این استوری واکنشی بوده به حرف های دکترهاشمیان که اعلام کرده حال علی انصاریان از ابتدا هم چندان مساعد نبود و با دیدن آزمایش‌های او به نظر می رسید که احتمال درگذشتنش وجود داشته باشد.

به گفته وی خانواده آقای انصاریان در تمام مدت درمان حضور داشتند و پزشک معتمد در کنار ما بوده و ما مشورت‌ها را به‌خاطر اینکه می‌دانستیم این بیماری سنگین است و از ابتدا هم در تلویزیون این را نشان دادم، ارائه می کردیم. ما چه زمانی گفتیم حال علی انصاریان خوب است؟ از ابتدا گفتم ریه او بدتر از آقای میناوند آقای میناوند است.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

چگونه یک تیم سنگین از پزشکان متخصص شکست خورد؟

مگر من CTscan آقای میناوند را ندیده بودم؟ چرا CTscan آقای انصاریان را گذاشتم؟ تا اعلام کنم حال ایشان بد است. در بدو ورود عددی که چک شد ۲۴۰ بود، وضعیت را پرسانحه نشان می داد. ظاهر آرام و ظاهری که لبخند بزند نشانگر وضعیت ریوی نیست، ولی در روزهایی که گذشت،وقتی ایشان نمی توانست پای خود را با فیزیوتراپ از تخت پایین بگذارد و می گفت تنگی نفس می گیرم و نمی توانم، آن‌هم با بالاترین حد اکسیژن! من فراتر از مملکت هم حرکت کردم.

حداقل ۶ متخصص عفونی، حداقل ۷ فوق تخصص ریه،۷ فوق تخصص ICU ، دو فوق تخصص کلیه، ۴ جراح تراپیست و دو متخصص قلب، فیزیوتراپیست همراه با داروساز بالینی، دو فوق تخصص غدد و رشته های مختلف درگیر این امر بودند.

علی انصاریان ، پیشکسوت سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران، در 15 بهم نماه 1399 بر اثر ابتلا به ویروس کرونا بعد از آنکه دو هفته در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود، درگذشت.بعد از فوت انصاریان خبرهای ضدونقیض درخصوص کم کاری کادر پزشکی در مراحل درمان وی به گوش رسید که خبرساز شد و شایعات زیادی را به وجود آورد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز