مرسدس بنز GLC مدل 2023 ؛ شاسی بلند اسپرت و جوان پسند (ویدیو)

شاسی بلند مرسدس بنز GLC برای دو سال متوالی پرفروش ترین محصول کمپانی بنز در سرتاسر جهان بوده است و حالا مدل 2023 آن از راه رسیده تا این خودرو خاص باز هم مورد توجه هوادارانش قرار بگیرد. در مدل جدید موتورهای بنزینی شش و هشت سیلندر قدیمی کنار گذاشته شده اند و یک موتور چهار سیلندر هیبریدی جای آن ها را گرفته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شلسی بلند مرسدس بنز GLC مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند چالاک و کاربردی مرسدس بنز GLC برای چندین سال متوالی یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی بنز بوده است و برای سال 2023 یک نسخه بازنگری شده از آن به بازار عرضه شده است تا باز هم توجه خریداران را به این شاسی بلند جمع و جور و لوکس جلب کند.

آریاک سفر

تأمین نیروی پیشران مرسدس بنز GLC مدل 2023 بر عهده یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو گذاشته شده است که در کنار یک سیستم هیبریدی 48 ولت قرار می گیرد و در مجموع قدرت موتور را به 258 اسب بخار می رسانند. این موتور در کنار یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و به صورت استاندارد نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. سیستم چهار چرخ محرک 4Matic نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز