عرضه اولیه سهام یک شرکت لبنی در بورس

لست سکند

بر اساس اخبار منتشر شده در کانال شستا رسانه، شرکت ملارد شیر از زیرمجموعه های شستا درصدد عرضه اولیه سهام خود در بورس بوده و از سهامی خاص به سهامی عام تغییر کرده و با برنامه ریزی انجام شده تا پایان تیرماه ملارد شیر به بازار سرمایه خواهد پیوست.

به گزارش کاماپرس،شرکت ملارد شیر در راستای تامین نقدینگی از منابع ارزان قیمت جهت خرید نهاده‌های دامی و مواد اولیه مورد نیاز شرکت مو همچنین در راستای  سیاست های شستا و هلدینگ صنایع عمومی تامین در حال گذراندن مراحل ورود به بازار سرمایه است.

رشد 51 درصدی درآمدها

بر اساس گزارش های مالی، درآمد حاصل از فروش ملارد شیر در سال ۹۸ به مبلغ ۸۴۰ میلیارد ریال رسید که با رشد ۵۱ درصدی در مقایسه با سال ۹۷ همراه بود.

در همین حال شرکت با رشد ۶۳ درصدی شاهد دستیابی به ۲۰۰ میلیارد ریال سود ناخالص بود و در همین حال با کسب ۱۶۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال سود عملیاتی رشد ۱۱۱ درصدی را در سود عملیاتی کسب کرد.  همچنین با تحقق سود خالص ۱۸۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی در بودجه ۹۸ شرکت شیر ملارد رشد ۱۱۳ درصدی را شاهد بود.

راز آسمان پایتخت

شرکت ملارد شهریار با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در سال ۱۳۳۳ با بهره‌گیری از ۲۰۰ گاو مولد فعالیت خود را آغاز کرد. در سال‌های بعد ظرفیت واحد به‌تدریج افزایش یافته و در سال ۱۳۶۵ با ظرفیت ۲۲۷۲ راس گاو و گوساله به تایید سازمان دامپزشکی کشور رسیده است.

در سال ۱۳۷۴ مدیریت این موسسه به شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی تحویل داده شد و موسسه در سال ۱۳۸۱ به نام شرکت کشاورزی و دامداری ملارد شیر تغییر داده شد.

این شرکت به عنوان پیشتاز در صنعت دامداری کشور، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های چشم‌انداز بیست ساله دولت جمهوری اسلامی ایران در صنعت کشاورزی و دامپروری مبنی بر استقلال، خودکفایی و پیشرو بودن در منطقه، در نظر دارد؛ با افزایش بهره‌وری در سیستم تولید فعلی منجر به رسیدن ظرفیت بالقوه روزانه ۱۲۰ تن در کوتاه‌مدت و همزمان با این عملکرد موفق، مبادرت به توسعه و احداث فاز ۲ خط تولید شیرخام در افق دو ساله سازمان قرار دهد.

در این باره بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز