مدارک لازم برای دریافت وام بانک کارآفرین

بانک کارآفرین تحت شرایطی به افراد واجد شرایط وام اعطا می‌کند. افرادی که مشتری این بانک هستند و به دریافت تسهیلات از این بانک تمایل دارند، باید شرایط دریافت وام را بدانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک کارآفرین مانند هر مجموعه بانکی قوانین مخصوص به خود را دارد. افرادی که خواهان دریافت وام از بانک کارآفرین هستند باید مدارک لازم را داشته باشند. مدارک مورد نیاز برای هر نوع وام متفاوت است. به همین منظور در این گزارش مدارک مورد نیاز برای دریافت وام بانک کارآفرین بیان خواهند شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

طرح تندیس

این تسهیلات به کلیه اشخاص حقیقی واجد شرایط در بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت می‌شود. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل یک ماه از تاریخ افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌‌مدت آن‌ها سپری‌ شده باشد.

آریاک سفر

متقاضیان این وام باید سپرده مخصوص تسهیلات تندیس را در یکی از شعب بانک کارآفرین افتتاح کنند. شرایط و ضوابط مربوط به سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت تندیس اعم از افتتاح حساب، صدور دفترچه، استفاده و فعال‌سازی حساب در سامانه‌های همراه‌ بانک و اینترنت‌ بانک و همچنین صدور کارت برداشت و اتصال حساب به دستگاه پوز همانند سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌ مدت عادی است و اتصال سپرده مذکور به حساب قرض‌ الحسنه جاری به عنوان حساب پشتیبان امکان‌پذیر نخواهد بود.

طرح صبا

تسهیلات این طرح به افرادی پرداخت می‌شود که نیاز به تعمیر، بازسازی، خرید ملک یا خرید خدمات، لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام دارند. شرط اعطای این تسهیلات داشتن اهلیت و ظرفیت اعتباری متقاضیان اعم از نداشتن چک برگشتی، دارا بودن تعهد و توان بازپرداخت، امکان ارائه وثیقه و ضامن‌های معتبر و مواردی از این قبیل است. نرخ سود و کارمزد این وام مطابق ضوابط ابلاغی بانک مرکزی خواهد بود.

تسهیلات ارزش سلامت

این وام به منظور قدردانی از جامعه پزشکی و در راستای تکمیل تجهیزات و امکانات مراکز بهداشتی و درمانی پرداخت می‌شود. در کل پزشکان و پرسنل مراکز درمانی نظیر بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و … دارای قرارداد و تفاهم نامه همکاری با این بانک، می‌توانند با ارائه معرفی نامه، از انواع تسهیلات طرح ارزش سلامت جهت خرید مواد اولیه، خرید تجهیزات و لوازم کار، خرید مطب یا محل فعالیت و همچنین تعمیر و بازسازی آن استفاده کنند. دیگر مدارک موردنیاز برای این وام از طریق بانک اطلاع رسانی می‌شود.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

بانک کارآفرین طبق ابلاغیه بانک مرکزی به متقاضیان واجد شرایط وام ازدواج می‌پردازد. از جمله شرایط موردنیاز برای دریافت این وام، داشتن تابعیت ایران، نداشتن بدهی معوق، عدم استفاده از این وام در گذشته و ارائه ضامن‌های معتبر است.

ارائه اصل مدارک هویتی، اصل مدارک ازدواج متقاضی، تصویر برگه ثبت نام متقاضی از سامانه بانک مرکزی و نشانی دقیق محل سکونت وام گیرنده از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات هستند.

طرح امیدآفرین

افرادی که خواهان دریافت تسهیلات طرح امیدآفرین هستند، باید بدانند که این وام براساس مبلغ سپرده آن‌ها تعیین می‌شود. بنابراین این افراد باید حتما سپرده مورد نظر را در یکی از شعب بانک کارآفرین افتتاح کنند. حداقل مدت خواب سپرده برای دریافت این وام، 3 ماه است.

طرح نیک آفرین پلاس

تمامی مشتریان حقیقی بانک کارآفرین این امکان را دارند تا با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری دست کم سه ماهه در حساب مذکور، وام نیک آفرین پلاس را دریافت کنند. سپرده مشتری در دوره انتظار نباید کاهش داشته باشد، وگرنه متقاضی امکان درافت وام را نخواهد داشت.

مرتبط با : بانک کارآفرین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز