شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک سامان چیست؟

لست سکند

بانک سامان به افرادی که برای تعمیر مسکن خود کمبود نقدینگی دارند، معادل ارزش لوازم و مصالح مورد نیاز برای انجام تعمیرات و حداکثر تا سقف 30 درصد ارزش ملک موضوع تعمیر، حداکثر تا سقف 500 میلیون تومان وام می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تسهیلات تعمیر مسکن بانک سامان با توجه به ارزش ملک مورد نظر با سود اسمی 18 درصد پرداخت می‌شود. علاوه بر سود اسمی 18 درصد، 3 درصد بیمه نظارت، 3 درصد سود ریسک اعتباری هم به مقدار سود مذکور اضافه خواهد شد. بنابراین سود واقعی تسهیلات مسکن بانک سامان 24 درصد است. حداکثر میزان این مبلغ تسهیلات به 500 میلیون تومان می‌رسد. وام‌گیرنده باید در بانک سامان سپرده قرض الحسنه داشته باشد و گردش حساب وی هم حداقل به سه ماه برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ضمانت اصلی برای این وام ارائه سند ملکی معتبر است، ضمن اینکه 15 درصد تسهیلات هم نزد بانک مسدود می‌شود. بعد از پرداخت تسهیلات هم، سپرده فرد وام گیرنده هم مسدود خواهد ماند. حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت اقساط وام هم 60 ماه اعلام شده است.

شرایط لازم برای پرداخت وام تعمیر مسکن

اما تسهیلات تعمیر مسکن به افرادی پرداخت می‌شود که هیچ چک برگشتی یا بدهی معوقی در سیستم بانکی نداشته و سند ملکی هم حتما به نام وی یا همسرش باشد. متقاضی این تسهیلات باید حتما فاکتورهای خرید مصالح و دیگر اطلاعات مورد نیاز را به بانک ارائه دهد. سن ملک مورد نظر هم باید کمتر از 25 سال باشد. ضمنا متقاضی نباید قبلا از این تسهیلات استفاده کرده باشد. لازم به ذکر است که اعتبارسنجی متقاضیان برای این وام بانکی از طریق فیش حقوقی انجام خواهد شد.

در صورتی که بانک سامان به فرد متقاضی مبلغ 500 میلیون تومان تسهیلات را با سود اسمی 18 درصد بپردازد و مدت زمان بازپرداخت را هم 60 ماه تعیین کند، میزان اقساط ماهیانه 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان خواهد بود.

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک سامان چیست؟

  1. مهدی گفته:

    خداییش خجالت نمی کشند این بانک ها.شرط دیگه ای هم مونده که نذاشته باشن.انصاف وجدان ……هیچی ندارن.یه کسی این شرایط ببره بذاره جلو رییس جمهور جلو رهبری. چطور این بانکها خون این ملت تو شیشه کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز