مدارک لازم برای دریافت وام بانک سپه

بانک سپه در قالب انواع قراردادها، به مشتریان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. اما هر یک از این قراردادها به مدارک خاصی احتیاج دارد. در واقع با تکمیل مدارک و بررسی شرایط متقاضی، فرآیند پرداخت وام بانک سپه عملی می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون بانک سپه طرح‌های تسهیلاتی مانند نگین میثاق، سرافرازان، نگین آتیه، قلب سفید سپه، نگین اعتماد و همچنین نگین مهر و صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت گنجینه امید ایران را در دستور کار دارد. وام این طرح‌های تسهیلاتی به اشخاص واجد شرایط تعلق می‌گیرد و هر کدام مدارک خاصی احتیاج دارند. به همین منظور در این گزارش مدارک لازم برای دریافت وام بانک سپه اطلاع رسانی می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

مدارک اولیه برای دریافت وام بانک سپه

متقاضیان برای هر وامی باید مدارک شناسایی مورد نیاز اعم از شناسنامه، کارت ملی، فیش حقوقی و … را به بانک ارائه دهند. ضمنا اگر تسهیلات فرد به ارائه ضامن معتبر احتیاج داشت، باید مدارک شناسایی ایشان به همراه فیش حقوقی وی هم به بانک تحویل داده شود.

راز آسمان پایتخت

بعضی از وام‌ها به سند ملکی یا سفته احتیاج دارند، که متناسب با مبلغ وام سند مورد نیاز یا تعداد سفته‌ها مشخص خواهد شد. این موارد گذشته از نوع تسهیلات، به مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن هم بستگی دارد که توسط بانک به مشتریان اطلاع رسانی می‌شود. تمامی وثیقه‌ها و تضمین‌هایی که از مشتریان دریافت می‌شود، در چارچوب ضوابط اعتباری بانک است.

مدارک ثانویه برای گرفتن تسهیلات سپه

با توجه به نوع تسهیلات که متقاضی خواهان آن است، قراردادی تنظیم می‌شود. این قراردادها براساس عقود بانکداری اسلامی تهیه شده و در انواع مختلف مرابحه، مضاربه، مشارکت مدنی و … وجود دارد. افراد برای هر نوع طرح تسهیلاتی قرارداد مربوطه را تهیه و مطالعه می‌کنند. سپس فرم درخواست تسهیلات موردنظر به همراه صفحه قرارداد را به بانک تحویل می‌دهند.

برخی از تسهیلات ارائه شده توسط بانک سپه، قابلیت انتقال به شخص ثالث را هم دارد. در این صورت باید برای این موضوع هم مدارک موردنیاز صاحب سپرده و شخص ثالث و همچنین گواهی نشان دهنده تودیع به نفر سوم ارائه شود. معمولا شخص سوم برای دریافت تسهیلات حساب یک فرد دیگر باید اقوام درجه یک مانند پدر، مادر، خواهر، برادر و … صاحب سپرده باشد. یعنی هر فردی قابلیت دریافت وام از این طریق را نخواهد داشت. ضمنا امکان توثیق یک سپرده برای دریافت تسهیلات چند نفر هم وجود ندارد.

مدارک لازم برای دریافت وام بدون ضامن بانک سپه

لازم به ذکر است که در حال حاضر بانک سپه وام بدون ضامن را هم در دستور پرداخت قرار داده است. افرادی امکان دریافت این وام را دارند که دارای رتبه اعتباری مناسب بوده و حقوق بگیر این مجموعه باشند. برای پرداخت این نوع تسهیلات ارائه فیش حقوقی اجباری است و این وام به ضامن یا وثیقه خاصی احتیاج ندارد.

البته اعتبارسنجی و فیش حقوقی به عنوان پشتوانه بازپرداخت این تسهیلات بدون ضامن مورد توجه قرار دارد. برای پرداخت این دسته از تسهیلات، هیچ نوع قرارداد بانکی یا حساب سپرده خاصی هم احتیاج نیست.

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “مدارک لازم برای دریافت وام بانک سپه

  1. جلال شهبازی گفته:

    سلام من حقوق بگیربانک سپه هستم برای ثبت نام آیاباید سپرده داشته باشیم ودوم اینکه برای ثبت نام وگرفتن اعتبارسنجی آدرسی هست یاباید به شعبه مربوطه مراجه کنیم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

  2. جلال شهبازی گفته:

    سلام جناب اشتباه میکنید اولین باریست که من دیدگاه برای دریافت اطلاعات ازبانک میفرستم لطفا دقت کنید ممنون

  3. علیرضا گفته:

    با سلام برای دریافت وام بدون ضامن به بانک مراجعه کردیم بعداز کلی دوندگی و تکمیل پرونده افتتاح حساب سپرده گذاری در شرایطی که ۴۰روز مونده به عید مسئول بانک اعلام میکنه که وامها بسته شد این درسته به نظر مسولیت رده بالا که ۴۰روز مونده به عید اینجوری آدمو اذیت میکنن با سپاس

  4. امیر گفته:

    بنده چند ماهه که پول خوابوندم. تو حساب ومیانگین دارم ولی یک سری مدارکی میخان که پشیمون شدم حرومتون بشه اون همه پول ووقتی که گذاشتم شهامت داشته باشید وروز اول بگید که برای مدارک چی به سر مشتری میارید تازه من وثیقه ملکی هم معرفی کرده بودم وده برابر مبلغ وام میانگین داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز