یک میلیارد تومان وام بانک ملی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

بانک ملی ایران در قالب طرحی به نام «تام» به مشتریان واجد شرایط خود تسهیلات فوری می‌پردازد. این وام بانک ملی به افرادی تعلق خواهد گرفت که در این بانک سپرده مورد نظر را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک ملی با ارائه طرحی به نام تام به اشخاص حقوقی تا سقف 500 میلیون تومان و به افراد حقیقی تا سقف یک میلیارد تومان وام می‌پردازد. نرخ سود این وام 17 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماهه است. ضامن اصلی برای این تسهیلات، مسدودی سپرده افراد بوده، بنابراین وام گیرندگان تا پایان دوره بازپرداخت امکان استفاده از سپرده خود را ندارند. اما طی این مدت به سپرده فرد 18 درصد سود تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

طبق اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، این وام در گروه تسهیلات فوری قرار دارد. به همین خاطر افرادی که در بانک ملی حساب سپرده بلندمدت داشته باشند، بعد از ارائه درخواست دریافت این تسهیلات، ظرف مدت کوتاهی وام را دریافت می‌کنند. حداکثر مدت زمان برای پرداخت این وام بانک ملی، در صورت کامل بودن مدارک و شرایط متقاضی، 48 ساعت اعلام شده است. افراد متقاضی این تسهیلات نباید دارای بدهی معوق و مشکوک الوصول یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند تا بتوانند آن را دریافت کنند. اشخاص ثالث هم امکان دریافت این وام بانک ملی را دارند.

محاسبه میزان اقساط یک میلیارد تومان وام بانک ملی

در صورتی که فردی مبلغ یک میلیارد تومان را با سود 17 درصد و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده دریافت کند، وی باید ماهیانه 24 میلیون و 852 هزار و 576 تومان قسط بپردازد. میزان سود این مبلغ وام هم به 491 میلیون و 154 هزار و 546 تومان می‌رسد. قاعدتا مبلغ اقساط برای وام 500 میلیون تومانی متفاوت از میزان تسهیلات یک میلیارد تومانی است.

مرتبط با : بانک ملی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “یک میلیارد تومان وام بانک ملی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

  1. عباس همایی فر گفته:

    سلام اگر طرف ۵۰۰میلیون سپرده داشته باشد نیازی به وام ندارد .این سیاست کاملا غلت است..بیاید .برنامه های بهتری را اجرا کنید.من اگر یک میلیارد وام دولت در اختیارم میگذاشت.۵۰نفر مشغول کار میکردم ..تا ده سال اینده به ۴۰۰نفر ارتقاع میدادم ..

  2. بهرام هاشمی گفته:

    مبلغ وام حقوقی ۵ میلیارد تومان هست که پانصد میلیون تومان درج شده ، لطفا اصلاح بفرمایید.

  3. فرزاد گفته:

    وای از خنده مردم…ی کلام بگو بانک میخواد از ما وام بگیره..اینو باید به عنوان چی میزنی در تاریخ ثبت کرد

  4. حجت گفته:

    من ۳۷ سالمه تا به حال که نتونستم از هیچ بانکی حتی ۵ میلیون هم وام بگیرم همش پول افرادی که دارن به خودشون وام میدن نه به اونایی که میخوان از صفر شروع کنن یا اشتغازایی کنن

  5. mohsen گفته:

    چی بگم والا.
    همون دو کلمه ی بدون شرح اینجا میطلبه.همین🤫👤🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز