مدارس تهران فردا و پس فردا تعطیل شد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آلودگی هوای تهران در روزهای گذشته با میانگین شاخص 115 و احتمال پایداری آن در هفته جاری، باعث تعطیلی مدارس تهران نشده و وزیر آموزش و پرورش نیز در این خصوص گفت: تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی یا غیرحضوری شدن مدارس تهران به خاطر آلودگی هوا وجود ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس رضامراد صحرایی از ابلاغ بخشنامه‌ای برای «فعالیت غیرحضوری مدارس» برای زمانی که تعطیلی مدارس تشخیص داده می‌شود؛ خبر داد.

وی ادامه داد: از سال قبل عدم تعطیلی مدارس و آموزش را اعلام کردیم و در صورتی که معلمی توانایی آموزش مجازی را نداشته باشد؛ باید در مدرسه به صورت حضوری تدریس کند. درصورتی که مدارس غیرحضوری شوند همکاران و شیکه شاد آماده به خدمت هستند.

راز آسمان پایتخت

در پایان صحرایی با تأکید بر مجازی شدن و نه تعطیلی مدارس گفت: 80 درصد کشور آماده استفاده از شبکه شاد برای آموزش مجازی هستند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “مدارس تهران فردا و پس فردا تعطیل شد؟

  1. نیما کریمی گفته:

    آلودگی تهران جوری هست که حتی افراد عادی هم سر درد و گلو درد دارن و به درمانگاه رفتن العان نمیدونم چرا هوا اینجوری هست که انگار از ۱۵۰ هم گذشته واقعا هوا خرابه

  2. rez گفته:

    لطفا تعطیل کنید،یک سری بچه ها هستن مشکل تنفسی و یا قلبی دارن و اگر بخوان خودشون اقدام کنن به نرفتن از اونها نمره درسی کسر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز