چگونه محصولات چرمی را با تخفیف بخریم؟/ تا 50 درصد در مدیسه

چگونه محصولات چرمی را با تخفیف بخریم؟/ تا 50 درصد در مدیسه کاماپرس

خرید محصولات چرمی از برندهای چرم محبوب‌مان در تخفیف‌ها معمولا لذت‌بخش است، به‌همین دلیل برندهای مختلف تولیدکننده و یا عرضه‌کننده محصولات چرمی معمولا یک یا دوبار در سال این تخفیفات را روی تولیدات پرفروش خود اعمال می‌کنند. پلتفرم مدیسه نیز با همکاری با چند برند چرم داخلی، محصولات چرمی موجود آن‌ها را با تخفیف‌های متنوع، تا 50 درصد ارائه می‌کند.

کاماپرس در این گزارش 5 محصول از پرفروش‌ترین محصولات چرمی ارائه شده در مدیسه را همراه با قیمت معرفی می‌کند؛ توجه کنید قیمت‌های ذکر شده در ادامه همگی قیمت‌های بعد از اعمال تخفیف هستند و بعد از اتمام جشنواره فاقد اعتبارند.

کتانی چرم زنانه شهر چرم مدل MT108

کتانی مدل MT108 شهر چرم، یک کتانی کاربردی و سبک برای استفاده در استایل‌های کژوال، دانشگاه و محل کار است که متریال اصلی تشکیل‌دهنده آن، چرم طبیعی گاو است.

کفی این کتانی از فوم با روکش چرم ساخته شده که درکنار پاشنه 3 سانتی‌متری آن، راحتی پاها را هنگام قدم زدن و فعالیت‌های روزمره تضمین می‌کند. کتانی چرم زنانه MT108 درحال حاضر با قیمت 968 هزار تومان در سایت مدیسه قابل سفارش است.

کتانی چرم زنانه شهر چرم مدل MT108 کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کیف اداری مردانه مدل DP1 چرم بارز

اگر به یک کیف جادار و کلاسیک برای اسناد و پرونده‌های اداری یا استفاده روزمره نیاز دارید، کیف DP1 از برند ایرانی چرم بارز، یکی از گزینه‌ تمام عیار از بیشتر ویژگی‌هایی است که به آن نیاز دارید. کیف اداری دی پی وان با ابعاد ‫8 * 28 * 40 سانتی متری، علاوه‌بر اسناد و مدارک، محفظه‌ای برای نگهداری لپ تاپ و وسایل الکترونیک دارد.

در طراحی و تولید این کیف از چرم مصنوعی استفاده شده که کمترین آسیب را به حیوانات و طبیعت وارد می‌کند. DP1 در دو رنگ عسلی و مشکی و قیمت حدودی 766 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

کیف اداری مردانه مدل DP1 چرم بارز کاماپرس

 

کیف زنانه دوشی مشکی بیسراک مدل Cross Body کد 240

کیف کراس بادی بیسراک 240 یکی از پرفروش‌ترین کیف‌های این برند در مدیسه است که در تخفیف برندهای چرمی این سایت، حدود 876 هزار تومان قیمت دارد. کراس بادی کد 240 از چرم مصنوعی در ترکیب با الیاف درجه یک پلی‌استر تشکیل شده و تمامی یراق‌های به‌کاررفته در این محصول از یراق‌آلات خارجی مرغوب و رنگ ثابت تهیه شده‌اند.

کیف زنانه دوشی مشکی بیسراک مدل Cross Body کد 240 کاماپرس

نیم بوت چرم مردانه صاد مدل AL4403

AL4403 یک نیم بوت مردانه، تهیه شده از چرم طبیعی گاو است که برند صاد آن را در سایزبندی 40 تا 44 و در رنگ مشکی عرضه می‌کند. این نیم بوت که مطابق با استانداردهای جهانی کفش‌های چرم طراحی و دوخته شده، همراه با پاشنه تخت ( Flat) و کفی فومی انعطاف‌پذیر، مناسب پاهای آسیب‌پذیر و استفاده در استایل‌های روزمره و رسمی است و با قیمت 3 میلیون و 145 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

برای نگهداری طولانی‌مدت از این محصول بهتر است آن را با واکس مخصوص تمیز کنید و دور از تابش مستقیم خورشید و رطوبت قرار دهید.

نیم بوت چرم مردانه صاد مدل AL4403 کاماپرس

ست هدیه چرم مردانه مدل S014 چرم آرا

معمولا تخفیف‌های برندهای مختلف، فرصت خوبی برای خرید آیتم‌های موردعلاقه‌مان یا خرید هدیه برای عزیزان‌مان است. ست چرمی S014، یک ست هدیه ارزشمند از چرم طبیعی است که توسط برند ایرانی چرم آرا، عرضه شده.

در این ست یک کیف پول در ابعاد 18×10×1.5 سانتی‌متر، یک جاکارتی 10×7 سانتی‌متر و یک کمربند قرار دارد که در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای و قیمت حدودی 750 هزار تومان قابل سفارش است.

ست هدیه چرم مردانه مدل S014 چرم آرا کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : مدیسه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز