محبوب ترین هنرپیشه های زن جهان 2023

تورهای مسافرتی لحظه آخر

زیبایی امری نسبی است، برخی افراد به جذابیت صورت و اندام بها می دهند و برای برخی دیگر سادگی و پاکی قلب اهمیت دارد. اما این دو موهبتی است که انگار محبوب ترین هنرپیشه های زن جهان از آن برخوردار هستند.

در ادامه مطلب محبوب ترین زن های بازیگر که زیبایی آن ها نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است به شما معرفی می شوند. البته توجه داشته باشید همان طور که پیشتر گفته شد زیبایی نسبی است و ممکن است هر کسی در مورد آن نظری متفاوت داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

نینا دوبرو

نینا دوبرو یک بازیگر بلغارستانی است که در سریال خاطرات خون آشام در نقش النا گیلبرت ظاهر شده است. او هنگامی که سه سال داشت با خانواده اش به کانادا مهاجرت کرد و در شش سالگی در یک مدرسه بازیگری نقش کوزت در نمایشنامه بینوایان را بازی کرد و بیشتر دوران کودکی اش را به یادگیری بازیگری پرداخت. او برای نخستین بار در سال 2006 و در سن دوازه سالگی جلو دوربین سینما رفت و در فیلم زنده بمان به ایفای نقش پرداخت.

راز آسمان پایتخت

امانوئل چریکی

امانوئل چریکی یک بازیگر، خواننده و مدل کانادایی است که در سال 2008 از طرف مجله گراتسیا زیباترین دختر جهان شناخته شده است. او بیشتر به خاطر نقش هایی که در فیلم های انتورایج و تئوری بیگ بنگ ایفا کرده است شهرت دارد.

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا یک بازیگر آمریکایی است که در سیزده سالگی کارش به عنوان بازیگر را آغاز کرد و در مجموعه تلویزیونی کمپ وایلدر ظاهر شد.

دایانا آگرون

دایانا آگرون یک بازیگر آمریکایی لهستانی تبار است. او خواننده و رقصنده نیز هست و بیشتر به خاطر نقشش در سریال کمدی گلی (Glee 2009-2015) به شهرت رسیده است. او در فیلم های این پسر من است و خانواده نیز به ایفای نقش پرداخته است.

مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی یک بازیگر و مدل ایتالیایی است و بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه ماتریکس و فیلم های ملینا و وسوسه مسیح شهرت دارد. او در سال 2012 از سوی مجله People به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شد.

اولیویا وایلد

اولیویا وایلد بازیگر، مدل، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است و نخستین بار به خاطر ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی House مورد توجه قرار گرفت.

اسکارلت جانسون

اسکارلت جانسون یک بازیگر، مدل و خواننده آمریکایی است و بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم های آونجرز، ترنسلیشن و مچ پوینت شهرت دارد.

پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز یک بازیگر، مدل و خواننده اسپانیایی است که در بیش از 25 فیلم به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آن ها می توان به وانیلا اسکای و همه چیز درباره مادر من اشاره کرد.

هیدان پنیتیر

هیدان پنیتیر یک بازیگر، مدل و خواننده آمریکایی است که بیشتر به خاطر بازی در فیلم علمی تخیلی قهرمانان شناخته شده است. او در سال 2011 از طرف مجله تایم به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد جهان شناخته شد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

آنجلینا جولی

این بازیگر سرشناس هالیوودی علاوه بر بازیگری، بی وقفه و بدون خستگی به انجام کارهای بشردوستانه در سرتاسر جهان نیز اشتغال دارد.

شارلیز ترون

شارلیز ترون یک بازیگر و تهیه کننده است که در سال 2003 به عنوان بهترن بازیگر زن برنده جایزه آکادمی شده است. او با بازی در فیلم های هنکوک (2008) و نوجوان (2011) به شهرت بیشتری دست یافت.

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی یک بازیگر اهل ترکیه است که در سال 2004 به عنوان دختر شایسته ترکیه برگزیده شده است و معروف ترین نقش او بازی در نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان است.

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی یک بازیگر و تهیه کننده انگلیسی است که در فیلم های معروفی مانند دزدان دریایی کارئیب و غرور و تعصب به ایفای نقش پرداخته است.

اولگا کوریلنکو

اولگا کوریلنکو یکی از محبوب ترین بازیگران زن جهان است که در اوکراین متولد و در فرانسه بزرگ شده است. او زبان های انگلیسی، روسی، فرانسوی و آلمانی را به روانی صحبت می کند.

آن هتوی

آن هتوی یک بازیگر و خواننده آمریکایی است که برنده جوایز سینمایی زیادی شده است و در فیلم کمدی خاطرات شاهزاده (2001) بسیار خوش درخشیده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز