هوندا آکورد 2023 در خیابان های شهر (ویدیو)

لست سکند

هوندا آکورد یکی از آن خودروهایی است که از دیرباز به خاطر کابین جادار، سواری خوب و کیفیت ساخت عالی مورد توجه خریداران در سرتاسر جهان قرار داشته است. مدل 2023 این سدان خانوادگی نیز از طراحی زیبا و باشکوهی بهره می برد و به جرأت می توان آن را زیباترین هوندا آکوردی دانست که تاکنون ساخته شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هوندا آکورد مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هوندا آکورد مدل 2023 یازدهمین نسل از این سدان محبوب ژاپنی به شمار می آید و در چند تیپ و با موتورهای مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفته است. تیپ های LX و EX به یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو مجهز هستند که 192 اسب بخار نیرویش را از طریق گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو منتقل می کند.  هوندا آکورد 2023 نیز مانند نسل های قبلی اش با سیستم چهار چرخ محرک عرضه نمی شود.

مدل هیبریدی هوندا آکورد مدل 2023 نیز جایگاه ویژه ای دارد و به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری و دو موتور برقی مجهز شده است که در مجموع 204 اسب بخار نیرو تولید می کنند.

راز آسمان پایتخت

قیمت هوندا آکورد مدل 2023

در بازارهای جهانی قیمت تیپ پایه در حدود 28390، قیمت تیپ EX-L Hybrid در حدود 34635 و قیمت تیپ Touring Hybrid در حدود 38985 اعلام شده است.

انتظار می رود تیپ EX-L Hybrid از طرفداران بیشتری برخوردار باشد چون از یک پیشرانه هیبریدی قوی 204 اسب بخاری بهره می برد و به صورت استاندارد به سنسورهای پارک عقب و جلو، روکش چرمی، سانروف و سیستم کنترل آب و هوای دو نقطه ای مجهز شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “هوندا آکورد 2023 در خیابان های شهر (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز