محبوب ترین هنرپیشه های زن ترکیه در سال 2023

لست سکند

زنان ترک به طور طبیعی جذاب هستند و به همین دلیل جزو زیباترین زنان در سراسر جهان شناخته می‌شوند. زنان بازیگر ترکیه‌ای، مصداقی بارز از این امر هستند. این زنان علاوه بر زیبایی، در عرصه حرفه خود نیز بسیار موفق هستند.

کاماپرس در ادامه به معرفی محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ترکیه می‌پردازد:

نسیلهان آتاگول

نسیلهان آتاگول یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های ترکیه است که به دلیل بازی در سریال‌های عشق بی‌پایان و فاتح حربیه مشهور شده است. او برای ایفا نقش در سریال عشق بی‌پایان برنده جایزه بین‌المللی امی در سال 2017 شد. این سریال به عنوان مشهورترین سریال‌ ترکیه‌ای، در 110 کشور جهان محبوب شد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

طوبا بویوک اوستون

طوبا بویوک اوستون یکی دیگر از بازیگران زن ترکیه است که به جسارت و مهارت در بازیگری شناخته می‌شود. او فارغ‌التحصیل رشته مد است و در این زمینه نیز اعتبار زیادی دارد. او از طریق سریال سلطان ماکامی محبوب شد.

دیلان چیچک دنیز

دیلان چیچک دنیز شرکت‌کننده سابق در مسابقه زیبایی است که با مهارت بازی خود در سریال گودال بینندگان را حیرت‌زده کرد. این بانو زیبا با استایل منحصر به فرد و شیک، در سال 2014 به عنوان دخترشایسته ترکیه انتخاب شده است.

دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر، رقصنده، مدل و هنرپیشه ترک است که به دلیل بازی در سریال یک رازی را به تو می‌گویم، به شهرت رسیده است. شخصیت کاریزماتیک و چشمان قهوه‌ای تیره این بازیگر، طرفدارانش را مجذوب می‌کند. او سفیر برند پنتن در ترکیه است و همچنین دارای 12 میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام است.

بورجو اوزبرک

بورجو اوزبرک بازیگر مطرح تئاتر و تلویزیون است که به دلیل بازی در نقش ایلماز در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. بازی درخشان او در سریال عشق تجملاتی او را برنده جایزه پروانه طلایی در سال 2022 کرد. او ترجیح می‌دهد زندگی شخصی را دور از رسانه‌ها نگه دارد.

ملیسا دونگل

ملیسا دونگل زیبا با 21 سال، یکی از مشهورترین چهره‌های عرصه رسانه و سرگرمی است. او به عنوان مدل برای بسیاری از برندهای اصلی فعالیت می‌کند. او با بازی در نقش سرن بصار در سریال عشق ممنوع به شهرت رسید.

غمزه ارچل

غمزه ارچل مدل موفق، ملکه زیبایی، بازیگر، بلاگر و کار آفرین ترک است. او برای ایفا نقش در سریال نمی‌توان به امید دستبند زد، به شهرت رسید و تعداد دنبال‌کننده‌های اینستاگرام او سه میلیون نفر افزایش یافت. او به عنوان مدل برای برندهای مختلف ترکیه‌ای فعالیت می‌کند.

فحریه اوجن

فحریه اوجن بازیگر و مدل موفق آلمانی ترکیه‌ای است که به خاطر ایفا نقش در سریال برگ‌ریزان به شهرت رسید. او رتبه نهم از 30 زن زیبا ترکی را به خود اختصاص داده است. او با بازی در فیلمی به نام جنت در سال 2008 وارد صنعت سینما و رسانه شد. او یک کارآفرین است و یک خط برند لباس به نام ایوی پیپل دارد. همچنین برای برندهای مختلف مانند لورال، کوتون و پریما تبلیغات می‌کند.

اسرا بیلگیج

اسرا بیلگیج به عنوان حلیمه خاتون در سریال قیام ارطغرل بازی کرد و با این سریال به شهرت رسید. جوایز زیادی برای ایفا نقش در این سریال برنده شد و او را تبدیل به یک ستاره سینمایی کرد. شخصیت بی‌آلایش و بازی خوب او طرفداران را حیرت‌زده کرد. او پنج میلیون نفر دنبال‌کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد و به چشمان قهوه‌ای و ظاهر پر زرق‌ و برق خود شناخته می‌شود.

هانده ارچل

هانده ارچل هنرپیشه ترک در صدر این فهرست قرار دارد. او با بازی در نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمی‌شه، به سرعت به شهرت رسید. او مدل و بازیگر ترکیه‌ای است که از طریق آگهی‌های بازرگانی وارد این صنعت شد. حضور مثبت و تاثیرگذار او در شبکه‌های اجتماعی منجر به محبوبیت او در بین طرفدارانش شده است.

انتهای پپام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز