محبوب‌ ترین مبلمان چستر برای فضاهای کوچک + تصاویر

اگرچه آمار دقیقی از میزان فروش مبلمان در ایران وجود ندارد اما می توان سهم بازار مبلمان کشور در بین مدل های مدرن و کلاسیک را مساوی دانست. امروزه بسیاری از مردم علاقمند به خرید مدل‌های کلاسیک مبلمان هستند اما در خانه هایی با دکوراسیون مدرن و به خصوص در فضاهای کوچک، مدل‌های مبلمان مدرن و مینیمال کاربردی‌تر و محبوب‌تر است. شاید بتوان محبوبیت مدل‌های مبلمان چستر را در تلفیق سنت و مدرنیته عنوان کرد که می‌تواند طرفداران هر دو گروه را راضی کند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در دیجی کالا به معرفی محبوب‌ترین مدل‌های مبلمان چستر و مدل‌هایی از این مبلمان که مناسب فضاهای کوچک و مینیمال هستند می‌پردازد؛

مبل راحتی 7 نفره چستر مدل آریا کد 003

اگر فضای پذیرایی شما کوچک است و مینیمال بودن طراحی مبلمان برایتان اهمیت دارد، مبل راحتی 7 نفره چستر مدل آریا، یکی از محبوب‌ترین مدل مبلمانی است که به شما توصیه می‌شود. این مدل مبلمان چستر یک مدل کامل 7 نفره است که 2 مبل یک نفره آن دارای رنگ‌بندی متفاوت است.

در طراحی این ست از یک طرح ایتالیایی الهام گرفته شده است و استفاده از پارچه مازراتی باعث نرمی، راحتی و شستشوی راحت مبل می‌شود. این مبلمان در 17 رنگ متفاوت توسط مبل ونیز به بازار عرضه شده است و قیمتی حدود 10 میلیون تومان دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

 

مبلمان چرم چستر مدل ال کد 003

 

مبلمان‌های مدل ال از جمله مدل های محبوب برای فضاهای کوچک به شمار می‌روند. دلیل این موضوع را باید در چینش نزدیک به هم و به هم چسبیده مبلمان دانست. مبل تمام چرم چستر با کد 003  نیز  از مبلمان محبوب چستر در بین خانواده های ایرانی علاقمند به داشتن مبلمان نزدیک به کلاسیک است. بدنه این مبل از جنس چوب روس ساخته شده است و شکل آن علاوه بر استفاده در منازل، مناسب برای دفاتر کار نیز هست. این مدل در 2 رنگ توسط مبل ونیز به بازار عرضه شده است و قیمتی حدود 13 میلیون تومان دارد.

 

مبل 3 نفره چستر مدل CH651

گاهی در فضاهای کوچک، نمی‌توان از ست کامل مبلمان 7 نفره استفاده کرد. در این حالت استفاده از چند مبل تک نفره یا یک مبل 3 نفره می تواند انتخاب بهتری باشد. بر همین اساس مبل 3 نفره چستر، مدل CH651 که توسط گروه مبلمان کلاسیک به بازار عرضه شده است، جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مبلمان‌های چستر در بازار ایران محسوب می‌شود.

این مدل از مبل، ترکیبی از چوب راش و نوع پارچه مبلی مدرن است و در دسته‌بندی مبلمان‌های راحتی قرار می‌گیرد. مبل 3 نفره چستر مدل CH651 به قیمت حدود 17 میلیون تومان و تنها در رنگ کرم به فروش می‌رسد.

مبل 3 نفره چرم و کلاسیک چستر

اگر در بین مبل‌های سه نفره برای فضاهای کوچک، به دنبال مدل‌های مدرن نیستید و چسترهای نزدیک به کلاسیک را ترجیح می‌دهید، مبل کد CH260 از گروه مبلمان کلاسیک می‌تواند ترجیح اول شما در خرید باشد.

استفاده از چوب راش، چرم و نوع طراحی بدنه و پایه های زیبایی خاصی به این مبلمان داده است. اگرچه این مبلمان تنها در یک رنگ به بازار عرضه می‌شود اما به دلیل چرمی بودن و نوع طراحی می تواند با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود.

مبلمان 4 نفره چستر برای فضاهای کوچک

مبلمان 4 نفره چستر مدل هوگر از جمله مدل های زیبایی است که کارایی بسیار خوبی در محیط های کوچکی که در آنها امکان استفاده از مبلمان 7 نفره نیست، دارد. این ست شامل یک مبل 3 نفره و یک مبل تک نفره می‌شود و به خصوص برای جلوی تلویزیون مناسب است.

این ست توسط مبلمان وودن در رنگ کرم به بازار عرضه شده است و زیبایی پایه های آن با طراحی مینیمال، جلوه خاصی به دکوراسیون منزل یا محل کار شما خواهد داد.

 

انتهای پیام

 

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز