محبوب ترین عطر زنانه میوه ای برای تابستان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطرهای میوه‌ای با بوی شیرین و انرژی بخش خود همواره یادآور رایحه‌ی تازه و با طراوت میوه‌های رسیده‌ای همچون توت و مرکبات هستند. عطر زنانه با گروه رایحه‌ای میوه‌ای اغلب تأثیر تازه و شاداب کننده‌ای داشته و برای استفاده در فصول بهار و تابستان محبوبیت بالایی دارد. اگرچه تشخیص رایحه میوه‌ای چندان سخت نیست، اما فروشگاه‌های آنلاین با در نظر گرفتن آیتم‌هایی کاربردی همچون غلظت و نت خاص عطر، زمان استفاده و قیمت، انتخاب محصول مناسب را برای کاربر تسهیل کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش، فهرستی از محبوب‌ترین عطرهای میوه‌ای زنانه در فروشگاه اینترنتی رو‌ژاشاپ را معرفی می‌کند.

1- ادوتویلت بونژوق سینیوریتا توس

بنژوق سینیوریتا عطری با رایحه گلی میوه‌ای است که در سال 2017 از سوی برند معروف TOUS به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. رایحه ابتدایی این عطر خنک و شیرین با نت تمشک، منگو و ترنج آغاز شده و اندکی بعد با نت‌های نارگیل و چای یاس و در انتها با وانیل، نعنا هندی و نت‌های چوبی در هم می‌آمیزد.

این عطر شیرین زنانه بیشتر مناسب فصول گرم سال و استفاده روزمره و مهمانی است.  بنژوق سینیوریتا با قیمت 1 میلیون و 770 هزار تومان در وبسایت روژاشاپ به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

2- ادو تویلت فلورال تاچ توس

فلورال تاچ توس با گروه رایحه‌ای شیرین، گلی و میوه‌ای عرضه شده است. نت ابتدایی این عطر ادوتویلت با ترکیب مرکباتی و سبز برگ گل بنفشه شروع شده و در میانه و انتها با رایحه زنجبیل، توت فرنگی و گل مریم ماندگار می‌شود. این عطر زنانه با رایحه ملایم و شیرین مناسب استفاده در تمام فصول بوده و قیمت آن 1 میلیون و940 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

 

عطر شیرین زنانه-کاماپرس

3- عطر زنانه نوید محمدزاده

این ادوپرفیوم گرم و شیرین با گروه رایحه‌ای میوه‌ای و گلی بیشترین انرژی و طراوت را در روزهای گرم سال به مخاطب القا می‌کند. رایحه ابتدایی این ادوپرفیوم نارنج، لیمو ترش و سیب ترش؛ رایحه میانی گل صد تومانی، رز و پرالین و رایحه پایانی آن چوب سدر و مشک است. ادو پرفیوم نوید محمدزاده با قیمت 1 میلیون و 125 هزار تومان در روژاشاپ قابل تهیه است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

عطر میوه ای زنانه-کاماپرس

4- ادوپرفیوم آپ تو د مون هاوس آف عود

این عطر زنانه ساخت کشور ایتالیا، با رایحه‌ای خنک و گلی – میوه‌ای عرضه شده است. رایحه اولیه آن بهار نارنج، زنبق، گریپ فروت و انگور فرنگی؛ رایحه میانی مگنولیا، یاس سامباک و رز و رایحه پایانی مشک، چوب صندل، کهربا و وانیل است.

این عطر خنک بیشتر مناسب تابستان بوده و با قیمت 11 میلیون و 620 هزار تومان عرضه شده است.

5- ادو تویلت پینک فرش کوتور ماسکینو

رایحه این محصول خنک و شیرین بوده و به گروه عطرهای گلی میوه ای تعلق دارد.  رایحه آن با ترکیبی از نت هاى مرکباتى، گلى و چوبى با گریپ فروت صورتى و گل برف آغاز شده و در میانه با رایحه رز، سنبل صورتى و انار در هم می‌آمیزد. در انتها عطر چوب سدر، کهربا و مشک رایحه آن را تا ساعت‌ها پایدار می‌کند.

قیمت این عطر زنانه خنک و شیرین 4 میلیون و 449 هزار تومان است.

عطر زنانه-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب ترین عطر زنانه میوه ای برای تابستان

  1. سمانه پایور گفته:

    خدایا تو که به من پول ندادی پس این روح بلندپرواز و سلیقه ی گرون پسند چیه اخه قربونت برم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز