محبوب ترین برند تن ماهی در بازار کدام است؟

کنسرو-کاماپرس

تن ماهی سرشار از امگا 3 و ویتامین‌های مختلف مانند D، A، B1، B3 و B6 بوده و بخش مهمی از نیاز بدن به ویتامین و اسیدهای چرب ضروری را برطرف می‌کند. تن ماهی همچنین به عنوان یک ماده غذای کامل، کالری نسبتا بالایی داشته و می‌تواند انرژی یک روز سخت کاری را تامین کند. به دلیل سهولت در  سرو و فواید فراوان برندهای متنوعی از این خوردنی تولید و در بازار عرضه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، محبوب‌ترین برندهای تن ماهی در بازار را با جستجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

کنسرو تن ماهی در روغن گیاهی طبیعت

تن ماهی طبیعت با قیمت 87 هزار و 500 تومن و وزن 180 گرم به فروش می‌رسد. این محصول در آسان بازشو داشته و با روغن گیاهی ترکیب شده است. برند طبیعت از سال 1391 شروع به کار کرده و طی این مدت توانسته اعتماد مشتریان زیادی را جلب کند. برند طبیعت سهم بزرگی از فروش کنسرو تن ماهی را به خود اختصاص داده است.طبیعت-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

کنسرو تن ماهی مکنزی در روغن گیاهی

این تن ماهی با وزن 180 گرم و در آسان بازشو یکی از محبوب‌ترین تن ماهی‌های موجود در بازار است که با قیمت87 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود. شرکت مکنزی که از سال 1397 شروع به کار کرده، تن ماهی را در انواع طعم‌های مختلف عرضه می‌کند. مکنزی در سال 1401 توانست به عنوان برند محبوب از نگاه مصرف کنندگان امتیاز بالایی کسب کند.

راز آسمان پایتخت

مکنزی-کاماپرس

کنسرو تن ماهی خوشبخت

این کنسرو با قیمت 58 هزار و 100 تومان و وزن 120 گرم در بازار موجود است. تن ماهی خوشبخت با در آسان بازشو همراه با روغن گیاهی ارائه می‌شود و حج آن برای یک نفر مناسب است. برند خوشبخت که در سال 1397 تاسیس شده، محصولات متعددی داشته و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

خوشبخت-کاماپرس

کنسرو ماهی تن در روغن مایع ساحل

قیمت این محصول 72 هزار و 650 تومان است و 180 گرم وزن دارد. این تن ماهی با روغن عادی و در آسان بازشو یکی از پرفروش‌ترین تن‌های بازار است. تن ماهی ساحل در هر 55 گرم 160 کیلوکالری انرژی دارد و انتخاب مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند با هزینه کمتر، تن ماهی بیشتر و البته تا حدود زیادی باکیفیت‌تر داشته باشند.

ساحل-کاماپرس

کنسرو تن ماهی در روغن گیاهی گلکسی

این کنسرو با قیمت 67 هزار و 800 تومان در وزن 150 گرم همراه با روغن گیاهی بسته‌بندی می‌شود. تن ماهی گلکسی با در آسان بازشو، در انواع مدل‌ها و  سایزها در بازار موجود است. گلکسی برندی است که عمده تمرکزش را بر روی تولید انواع کنسرو ماهی گذاشته و محصولات قابل توجهی عرضه می‌کند.

گالکسی-کاماپرس

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز