محبوب ترین برندهای آرایشی و بهداشتی جهان در سال 2022

لست سکند

بر کسی پوشیده نیست که صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، جزء پررونق‌ترین صنعت‌های دنیا هستند. به همین خاطر، احتمال وجود واسطه و اجناس نامرغوب در این حوزه بسیار بالا است. همچنین، شناخت کافی از محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب و اصل، یکی از دغدغه‌های علاقه‌مندان و مشتریان این بازار به شمار می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، رقابت در میان برندهای آرایشی و بهداشتی جهان برای کسب رتبه های برتر همواره منجر به تولید و تبلیغ بهترین محصولات می شود. در ادامه، به 10 برند محبوب حوزه لوازم آرایشی بهداشتی جهان در سال 2022 اشاره می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

1- لورئال

شرکت فرانسوی لوازم آرایشی لورئال 33.93 میلیارد دلار درآمد به نام خود ثبت کرد. لورئال بزرگترین گروه لوازم آرایشی دنیا با داشتن شعبه در 150 کشور دنیا است. این شرکت محصولات آرایشی و بهداشتی در زمینه مراقبت از پوست، مراقبت از مو، لوازم آرایشی و عطر دارد.

2- یونیلیور

این شرکت بریتانیایی درآمد 60.99 میلیارد دلار را به خود اختصاص داد. بخش زیبایی و مراقبت شخصی این شرکت بالاترین درآمد را در میان واحدهای تجاری مختلف خود ثبت کرد. یونیلیور در بیش از 190 کشور جهان، محصولاتی مانند مواد غذایی، شیرینی‌ها، نوشابه‌های غیرالکلی، چای، بستنی، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، قهوه، محصولات لباس‌شویی و پاک‌کننده خانگی، زیبایی و مراقبت شخصی، خمیر دندان و محصولات بهداشتی را عرضه می‌کند.

3- پروکتر اند گمبل

این شرکت درآمد 70.95 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است که عمدتاً ناشی از افزایش 10 درصدی محصولات بهداشتی بوده است. این شرکت در حیطه‌هایی از قبیل زیبایی، لوازم پارچه‌ای منزل، بهداشت، نظافت و همچنین در حوزه مراقبت از نوزادان، زنان و خانواده فعالیت دارد. برندهای اصلی این شرکت عبارتند از Head & Shoulders، Ariel، Old Spice، Pantene، Safeguard، Olay، Tide، Vicks و Gain.

4- استه لودر

درآمد این شرکت 14.29 میلیارد دلار است. مجموعه استه در بیش از 150 کشور در دسترس است. لوازم آرایشی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و مو از جمله فعالیت‌های اصلی این شرکت تجاری آرایشی بهداشتی به شمار می‌رود.

 

5- شیسیدو

درآمد این شرکت 8.73 میلیارد دلار بوده است. شیسیدو یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان است. عمده فعالیت این شرکت بر روی زیبایی پوست متمرکز می‌باشد. در این بین، می‌توان به مراقبت شخصی و تولید عطر نیز اشاره نمود.

6- بایرسدورف

این شرکت چند ملیتی آلمانی درآمد 6.91 میلیارد دلاری را به خود اختصاص داده است. برند اصلی این شرکت، Nivea و Derma است.

7- ال و ام هاش

این شرکت لوکس فرانسوی، 54.26 میلیارد دلار درآمد را گزارش کرده است. عطر و لوازم آرایشی بیشترین میزان فروش را داشته‌اند. ساعت و جواهرات، مد و کالاهای چرم و نوشیدنی‌ها در رده‌ی بعدی فروش قرار می‌گیرند. برندهایی از قبیل لویی ویتون، جیوانچی، تگ هویر، بولگاری، تیفانی، مارک جیکوبز بیوتی و لویی ویتو از زیر مجموعه‌های این شرکت به شمار می‌روند.

8- کائو

درآمد این شرکت ژاپنی مواد شیمیایی و آرایشی به 13.14 میلیارد دلار رسیده است. بیشترین درآمد به لوازم آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست و مو مربوط می‌شوند. کائو از طریق دو بخش تجاری، یعنی محصولات مصرفی و مواد شیمیایی، فعالیت می کند. بخش‌های محصولات مصرفی شامل لوازم آرایشی، مراقبت از سلامت انسان، مراقبت از پوست و مراقبت از مو، و توزیع انواع پارچه و مراقبت در منزل است.

9- کوتی اینکورپوریتد

این شرکت درآمد 4.71 میلیارد دلاری به نام خود ثبت کرده است. فروش‌ها عمدتاً به لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و مو، مراقبت از بدن و انواع عطر اختصاص دارد. مقر این شرکت در نیویورک قرار دارد. این شرکت با برندهای لوکسی مثل گوچی، هوگو باس، بربری، کلوئه و کلوین کلاین در همکاری تجاری نزدیک می‌باشد.

10- جانسون اند جانسون

درآمد این شرکت زیبایی و سلامت پوست 82.58 میلیارد دلار ثبت شده است. بخش‌های فعال دیگر این شرکت شامل داروسازی، بهداشت مصر کننده و تجهیزات پزشکی می‌باشد. برندهای مراقبت از پوست آن شامل Neutrogena، Aveeno NeoStrata، Dabao و Ci:Labo است. همچنین، برندهای مراقبت از مو عبارتند از: Maui Moisture و OGX.

مرتبط با : لورئال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز