محبوبیت فوتبالیست آمریکایی پس از شایعه رابطه با تیلور سوئیفت

تور لحظه آخری-کاماپرس

اخیرا خواننده محبوب پاپ، تیلور سوئیفت، با حضور در استادیوم و تشویق تیم فوتبال آمریکایی که تراویس کلسه در آن بازی می‌کند، مهر تأییدی بر شایعات مربوط به رابطه عاشقانه‌شان زد. اگرچه هنوز تأیید رسمی وجود ندارد اما واکنش طرفداران نشان می‌دهد آن‌ها قصد ندارند منتظر اعتراف دو طرف بمانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، سابقه بلند بالای این خواننده ۳۳ ساله نشان می‌دهد نام هر فردی که با او گره بخورد، به شهرت بزرگی دست خواهد یافت. به‌نظر می‌رسد این اتفاق خیلی زود برای کلسه نیز به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید:

مدت کوتاهی پس از حضور سوئیفت در مسابقه، پیراهن‌های کلسه به سرعت در فروشگاه‌های ورزشی فروخته شده و آمار نشان می‌دهد پیراهن او در عرض ۲۴ ساعت شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی فروش بوده است.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که کلسه پیش از این نیز به‌عنوان یک ستاره فوتبال آمریکایی و مجری پادکست ورزشی به خوبی در میان مردم آمریکا شناخته شده بود، اما افزایش ناگهانی فالوورهای اینستاگرام وی تاثیر عجیب و غریب سوئیفت بر روی مردم را نشان می‌دهد.

هنوز مشخص نیست آیا این ستاره به تماشای ادامه بازی‌های تیم خواهد آمد یا خیر، اما طرفداران به شدت منتظر حضور او در استادیوم هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوبیت فوتبالیست آمریکایی پس از شایعه رابطه با تیلور سوئیفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز