ماجرای اخراج مامور امنیتی از کنسرت تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت در حال برگزاری اولین مرحله تور ایالات متحده خود به نام Eras است و اخیرا در مینیاپولیس روی صحنه رفت و طرفداران را هیجان زده کرد. با این حال اخراج یکی از نگهبانان امنیتی این کنسرت مورد توجه زیادی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این نگهبان که خود از طرفداران پروپاقرص سوئیفت است پس از اینکه از دیگران درخواست کرد سر پستش از وی عکس بگیرند به طرز بی‌رحمانه‌ای از کارش اخراج شد.

بیشتر بخوانید:

کالوین دنکر ۲۵ ساله اخیرا به دنبال آواز خواندن و رقصیدن در کنسرت تیلور در فضای مجازی وایرال شده بود، اما گویا این رفتار به مذاق شرکتی که او برایش کار می‌کند خوش نیامده است.

راز آسمان پایتخت

او همچنین به‌عنوان مأمور امنیتی ورزشگاه فوتبال فعالیت داشت و پس از اینکه متوجه شد قرار است این کار را در کنسرت خواننده محبوبش انجام دهد بسیار خوشحال شد.

با همه این‌ها او مجبور بود برای کنترل جمعیت به صحنه پشت کند، اما تسلیم نشد و کاغذهایی را به جمعیت داد که روی آن نوشته شده بود: «سلام، من امشب اجازه ندارم از تلفنم استفاده کنم. لطفا می توانید از من با تیلور سوئیفت عکس بگیرید و آن را به شماره تلفنم ارسال کنید؟ خیلی ممنون و امیدوارم از نمایش لذت ببرید.»

او بعدا درباره رفتارش توضیح داد:«کاری که انجام دادم روشی نادرست برای حفظ خاطرات آن شب بود.» او همچنین افزود قبول دارد که سیاست‌های شرکتش را زیر پا گذاشته و گله‌ای از مدیران آن ندارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز