مبلغ مالیات به جای سربازی چقدر است؟

لست سکند

مجلس درحال تدوین طرحی است که نرفتن به سربازی را ممکن می‌کند. در این طرح کسانی که به سربازی می‌روند حقوق بیشتری می‌گیرند و کسانی که به سربازی نمی‌روند باید مالیات بپردازند.

به گزارش کاماپرس، طرح مالیات سربازی قرار است به جوانانی که دلشان نمی خواهد به سربازی بروند، کمک کند. البته کسانی که نمی خواهند خدمت اجباری سربازی را انجام بدهند باید پول بدهند و از آنها مالیات گرفته می شود.

این طرح جدید مجلس است که هنوز در مرحله تدوین است. طرحی که امکان نرفتن به سربازی را محقق می کند. بر اساس این طرح مجلس کسانی که به سربازی می روند حقوق بیشتر و کسانی که نمی روند باید مالیات بپردازند. گفته می شود تدوین این طرح مالیاتی بدون حضور مسئولین سازمان امور مالیاتی برگزار شده است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس درباره طرح مالیات به جای سربازی یا مالیات بر تامین امنیت ، می گوید: طرح مالیات بر تامین امنیت خرید خدمت سربازی نیست، بلکه ارائه مالیات بر خدمات دریافتی است، شامل حال نیروی‌های انسانی مازاد نیرو‌های مسلح است که بین ۲۸ تا ۵۰ سال قرار دارند و بعد از ۵۰ سالگی ارائه خدمات با مالیات قطع می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

او با اشاره به افزایش مدت سربازی از دو به پنج سال در این طرح، به باشگاه خبرنگاران می گوید: با این طرح به سمت سربازی حرفه‌ای حرکت خواهیم کرد و در این پنج سال، هر ساله در صورتی که فرمانده یگان اعلام نیاز بکند و از رفتار و تخصص سرباز در زمینه به کار گرفته شده، رضایت داشته باشد، می‌تواند طرح را به صورت اختیاری ادامه دهد و سرباز هم با اختیار خود می‌تواند با یگان مربوطه ادامه همکاری داشته باشد.

بر اساس این طرح افرادی که سربازی نمی‌روند در مقابل خدماتی که دریافت می‌کنند مبلغی به عنوان مالیات به کسانی می‌دهند که امنیت آن‌ها تامین می‌کنند.

هزینه دریافتی از این طرح صرف افرادی می‌شود که به عنوان سرباز به کشور خدمت می‌کنند، البته هنوز درباره اعداد و ارقام این طرح مالیاتی صحبت نشده و هنوز مشخص نیست کسانی که دلشان نمی خواهد به سربازی بروند چقدر باید مالیات بدهند.

.برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مبلغ مالیات به جای سربازی چقدر است؟

  1. مسلم گفته:

    همین حالا هم مردم توان پرداخت این همه مالیات مستقیم و غیر مستقیم زا ندارند، اگه می خواهید سربازی اجباری را لغو کنید خیلی ساده لغو کنی نیازی به این حقه بازی ها نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز